اقتصاد کلان

اتمام ۹۰ درصدی ترمیم جاده های کشور برای سفرهای نوروزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عبدالهاشم حسن نیا در برنامه روی خط شبکه خبردر خصوص میزان واحدهای مستقر در راه ها برای خدمات رسانی در ایام نوروز اظهار کرد: ۷۴۵ واحد راهداری در مسیرهای مختلف کشور مستقر هستند تا خدمات مورد نیاز را در ایام نوروز و سفرهای نوروزی در اختیار مردم قرار دهند.
وی در ادامه افزود: نسبت به آشکارسازی بنرها وتابلوها در جاده های کشور برای سهولت تردد رانندگان اقدامات موثری صورت گرفته تا سفرها بدون خطر کمتری صورت گیرد.
معاون سازمان راهداری با بیان روند مطلوب ترمیم جاده های آسیب دیده برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: روند ترمیم جاده های آسیب دیده برای سفرهای نوروزی تا ۲۵ اسفند به پایان خواهد رسید و کارگاه ها تعطیل خواهد شد.
حسن نیا یادآور شد: در گروه های ترافیکی در شمال و جنوب البرز ، جاده هراز، مسیر های رفت و برگشت تونل ها، روند ترمیم بهبود یافته تا سفرها به بهترین نحو صورت گیرد.
وی با بیان اهمیت ترمیم تابلوها در مسیر راهها یادآور شد: در جهت بهبود رفاه حال شهروندان و کمتر شدن خطر در جاده های کشور ترمیم علائم افقی و عمودی نیز دردستور کار قرار داشته که در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.
معاون سازمان راهداری تاکید کرد: ۹۰ درصد راههای کشور مرتفع و ترمیم جاده ها به پایان رسیده و ۱۰ درصد باقیمانده نیز در مراحل اجرایی و پایانی است که این مسیرها نیز تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.
انتهای پیام/


منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا