بانکبانک و بیمه

رفع نیازهای مشتریان ارزی با مدیریت صحیح

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: با مدیریت صحیح توانستیم نیازهای مشتریان ارزی را بر طرف کنیم و درخواست های آنان را به درستی انجام دهیم.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، فرشید فرخ نژاد در دومین گردهمایی آموزشی-هم اندیشی مدیران این بانک با اعلام این مطلب افزود: سال ۹۷ را با بدعهدی آمریکا آغاز کردیم که دشواری های بسیاری را بر نظام بانکی و جامعه تحمیل کرد. خروج یک جانبه آمریکا از برجام منجر به تغییر رفتار بسیاری از بانک های کارگزار شد اما بانک رفاه در ماه های اخیر توانسته است نیازهای مشتریان ارزی را به درستی برآورده کند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه افزود: مبحث ایفای تعهدات ارزی در شرایط نوسانات ارزی بسیار حساس است و باید به تاکیدات بانک مرکزی توجه داشته باشیم. وی با بیان اینکه حجم فعالیت های ارزی بانک متناسب با حجم عملیات ارزی نظام بانکی است اظهار داشت: بحمدالله در این حوزه به تکلیف ملی خود عمل کرده ایم و در حوزه حمایت از کالای ایرانی تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است. از تمامی بخش ها حمایت ارزی صورت گرفته است. به ویژه حوزه خودروسازی در این زمینه از حمایت های مطلوب بانک برخوردار بوده است.

فرخ نژاد در تشریح فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه گفت: در این حوزه از زیرساخت های فناورانه برخورداریم که می توانیم به مشتریان بزرگ خدمات ویژه ارائه دهیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا