بانکصنعت، معدن، تجارتمعدن

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن با حمایت بانک گردشگری

آیین افتتاح رسمی هفتمین همایش و نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران MINEX) 2018 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این نمایشگاه با حضور دکتر نیلی، رییس انجمن مهندسی مواد و متالوژی، دکتر اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن، ابراهیم جهانگیری قائم‌مقام گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران این هلدینگ و همچنین فعالان حوزه صنعت و معدن افتتاح شد.
این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت، بانک گردشگری، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) و دیگر نهادهای مرتبط در این حوزه برگزار می‌شود؛ از جمله نمایشگاه‌های معتبر معدنی منطقه است که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی و موسسات اعتباری و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است؛ در این رویداد مهم، بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی حاضر است و مشارکت گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان هلدینگ صنعتی و معدنی گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه با عاملیت شرکت‌های عضو شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، شرکت احیاء استیل فولاد بافت و شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان خواهد بود.

گفتنی است حمایت بانک گردشگری از این رویداد در راستای حمایت و رونق تولید ملی، معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای گروه مالی گردشگری در تکمیل زنجیره تولید فولادی کشور و همچنین تسهیل و ارتقاء تعامل هدفمند فنی میان شرکت‌ها و فعالان این بخش صورت پذیرفته است.
این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ مهر ماه و ساعات بازدید ۱۰ تا ۱۷ پذیرای عموم علاقه‌مندان به این حوزه است.

همچنین بخوانید
از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا