بانکبانک و بیمه

احساس مسئولیت رسیدن به هدف را تضمین می‌کند


مدیرعامل بانک صادرات ایران، طی سخنانی وجود انرژی، احساس مسئولیت، پیشگام و پیشرو بودن در هر برنامه‌ای را برای رسیدن به اهداف ضروری عنوان کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، حجت‌اله صیدی در اولین روز از همایش سراسری روسای حوزه‌های صف، ستاد و شعب ممتاز شبکه این بانک که به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان‌رضوی در مشهد الرضا(ع) صبح چهارشنبه ١٨مهرماه ٩٧ برگزار شد، ضمن تشریح نقش و جایگاه برنامه‌ریزی در رسیدن به اهداف سازمانی گفت: هر سازمانی برای پیشرفت و بقاء و استمرار فعالیت‌ها نیازمند برنامه است و یک سازمان بدون برنامه به واقع یک سازمان شکست خورده محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به شرایط بانک صادرات ایران در سال ٩۶ و ضرورت وجود برنامه گفت: این بانک در سال ٩۶ با یک برنامه سه بخشی و با قوت و تلاش همکاران در سراسر کشور افق روشن‌تر و امیدوارکننده‌تری را ترسیم و موفقیت‌هایی نیز کسب کرد. 
صیدی افزود: در مسیر رشد، وجود برنامه مهم است اما مهم‌تر از آن اجرا و پایبندی به اجرای آن است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری میزگردهای تخصصی گفت: با توجه به ضرورت‌های موجود، این میزگردها در ۴ بخش «بازاریابی، جذب منابع و ارتباط با مشتریان»، «مصارف، بهداشت اعتباری و مطالبات»، «ساختار سازمانی، اختیارات، مسئولیت‌ها و پاسخ‌گویی» و «سرمایه‌های انسانی و فکری و ارزیابی عملکرد» برگزار می‌شود که مهمترین اهداف و استراتژی‌های بانک را برای بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده فراهم سازد.
بنا براین گزارش، در جریان سفر سه روزه کاری مدیرعامل، معاونان و روسای صف و ستاد بانک صادرات ایران به مشهد مقدس در مراسمی در روز سه‌شنبه، از زحمات محمدحسین زارعی، مدیر سابق شعب استان خراسان‌رضوی تقدیر و حکم انتصاب محمود حاتمی برای مدیریت جدید شعب این استان به وی ابلاغ شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا