بانکبانک و بیمه

توزیع اسکناس‌های نو در بانک‌ها آغاز شد


دبیر کل بانک مرکزی از آغاز توزیع اسکناس‌های نو به مناسبت نزدیک شدن به نوروز در شعب منتخب بانکی خبر داد و گفت: اسکناس های نو از امروز ۲۱ تا ۲۶ اسفندماه به مدت ۶ روز کاری توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، محمود احمدی افزود: در مجموع ۱۶ هزار میلیارد ریال اسکناس نو در تهران و شهرستان ها برای رفاه حال هموطنان توزیع می شود.
وی به ایبنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال اسکناس نو برای استان ها و ۷ هزار میلیارد ریال برای تهران اختصاص یافته است.
همچنین مسعود رحیمی سرپرست ریالی و نشر بانک مرکزی نیز پیش از این گفته است: درصورت نیاز و افزایش تقاضا، بانک مرکزی آمادگی تامین اسکناس نو بالاتر از سقف اعلامی برای تهران و سایر استان ها را دارد.
وی از ۶۰ شعبه منتخب در تهران برای توزیع اسکناس خبر داد و گفت: بانک های ملی، صادرات، ملت، اقتصادنوین، سینا، سپه و پست بانک از امروز شنبه اسکناس های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار ریالی را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.
در اطلاعیه بانک مرکزی نیز آمده است: اسکناس نو شامل یکصد برگ اسکناس ۲۰,۰۰۰ ریالی و یکصد برگ اسکناس ۵۰.۰۰۰ ریالی برای هر مشتری است که از طریق شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، ملت، سپه، اقتصاد نوین، سینا، پست بانک و پارسیان در استان تهران توزیع می شود.



همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا