ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اصلاح محاسبه اینترنت پرسرعت در قبوض تلفن

هزینه مابه‌التفاوت محاسبه‌شده‌ی اینترنت پرسرعت (ADSL) از قبوض تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، افزایش قیمت قبوض برخی از خطوط تلفن ثابت، ناشی از اعمال تعرفه اینترنت پرسرعت ثابت بوده و مخابرات اعلام کرده است با توجه به اینکه این افزایش مصرف در زمان مناسب اطلاع‌رسانی نشده،  مبلغ یادشده از بدهی ارسالی مشتریان، از حسابشان کسر می‌شود و درصورت پرداخت قبوض توسط مشتریان هم مابه‌التفاوت هزینه اینترنت پرسرعت (ADSL) بستانکاری دوره آتی منظور خواهد شد.

در راستای مسوولیت اجتماعی و امر مشتری‌مداری و با توجه به عدم آشنایی برخی از مشتریان نسبت به چگونگی استفاده از سقف مجاز (FUP) یا فراتر از آن، شرکت مخابرات ایران بر آن شد هزینه منظورشده ( ۱۰۵ هزار مشتری) را در این دوره از قبوض کارکرد (سیکل سوم) حذف کنند. از این رو هزینه مابه‌التفاوت ترافیک مصرفی و سقف مجاز مصرف ماهیانه اینترنت پر سرعت (ADSL) که مربوط به قبض دوره سوم از تاریخ ۱‌/۵‌/۹۷ الی ۳۱‌/۶‌/۹۷ اعمال شده بود، از مبلغ قبوض ارسالی مشتریان حذف شد.

همچنین بخوانید

براساس گزارش مخابرات منطقه تهران، مشتریان برای دریافت و پرداخت کارکرد مصرفی خود و در صورت نیاز به سند بابت بدهی اصلاح‌شده می‌توانند به مراکز مخابرات منطقه خود مراجعه و قبض المثنی دریافت کنند و یا نسبت به پرداخت مبلغ صورتحساب اصلاح‌شده خود از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸یا ۲۰۰۰ اقدام کنند.

هم‌چنین در صورتیکه مشتریان مخابرات منطقه تهران مبلغ اولیه صورتحساب خود را پرداخت کرده‌اند، مابه‌التفاوت هزینه اینترنت پرسرعت (ADSL) بستانکاری دوره آتی منظور خواهد شد.

مشتریان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به میزان استفاده از سقف مجاز (FUP) یا فراتر از آن به وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا