خودروصنعت، معدن، تجارت

هتل لوکس مرسدس بنز +عکس

بسیاری از خودروهای کلاس v مرسدس بنز برای خانواده‌های پرجمعیت و یا تشریفات ارائه می‌شود. سطح تجملاتی بنزهای v در یک ون معمولی دیده نمی‌شود و به همین دلیل گزینه خوب و فوق‌العاده برای مشتریان به شمار می‌آید.

به گزارش "اتوبیلد"؛ با توجه به گستردگی قابلیت‌های کلاس v مرسدس، گروه مفهومی اتومبیل‌های "اوکی سی یو" تصمیم گرفت تا با استفاده از پایه کلاس v آخرین پروژه خود را نهایی کرده و آن را در ژنو به نمایش درآورد.

ون لوکس مرسدس بنز

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، آنچه که در این خودرو می‌بینید، نتیجه ۳۳۵۰ ساعت کار مدام و استفاده از مواد درجه یک و حجم زیادی از آلیاژهای لوکس برای چهار سرنشین عقب خودرو است.

ون لوکس مرسدس بنز

بخش عقب خودرو به وسیله یک صفحه نمایشگر بزرگ از بخش جلوی خودرو جدا می‌شود. صندلی‌ها نیز کاملا لوکس و به صورت روبه‌روی یکدیگر تعبیه شده تا فضای گرم و دوستانه‌تری برای سرنشینان ایجاد شود. صندلی‌ها به راحتی تا شده و تغییر وضعیت می‌دهند. برای هر صندلی یک میز تعبیه شده است.

ون لوکس مرسدس بنز

بین کنسول صندلی‌های عقب نیز شاهد یک فضای کابینتی برای دستگاه قهوه‌ساز و یخچال هستیم. سقف بلند این سقف این ون درخشان و روشن و با الهام از سقف ستاره‌گون مدل‌های سفارشی رولزرویس ساخته شده است.

ون لوکس مرسدس بنز

ون لوکس مرسدس بنز


منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا