صنعتصنعت، معدن، تجارت

گسترش همکاری ایران و بلاروس در صنایع های تک و حمل و نقل ریلی

معاون اول وزارت صنعت جمهوری بلاروس ورئیس بخش کارگروه مشترک همکاری های صنعتی بین ایران و بلاروس با معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ایدرو در خصوص توسعه همکاری در زمینه صنعت دیدار کرد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، گینادی اسویدرسکی در این دیدار با اشاره به اینکه بسترهای مناسبی برای توسعه روابط تهران – مینسک وجود دارد،‌ گفت: هدف اصلی ما از این دیدار بررسی امکانات و ظرفیت های دو کشور برای ازدیاد هر چه بیشتر تبادلات تجاری و ثمر بخش است .

رئیس بخش کارگروه مشترک همکاری های صنعتی بین ایران و بلاروس باتشریح فعالیت های صنعتی بلاروس گفت : فعالیت های خوبی در خصوص احیا و حفاری چاهای نفتی داشته ایم و به نتایج خوبی دست یافته ایم .در همه این زمینه ها امادگی همکاری داریم .

معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدروهم در این دیدار با تشریح محورهای فعالیت ایدرو در زمینه نفت ، گاز و پتروشیمی ،‌صنایع های تک ،‌حمل و نقلی ریلی افزود: پروژه های بسیاری در این زمینه ها داشته ایم و در حال حاضر نیز پروژه های در دست اجرا داریم .

منصور معظمی از صنایع ریلی ،‌الیاف مصنوعی ،‌کود شیمیایی به عنوان زمینه های یاد کرد که امکان همکاری بیشتر درآن فراهم است .

به گفته مدیر امور بین الملل ایدرو ، طرفین در این دیدار توافق کردند در حوزه پارک های فناوری ،‌آموزش مدیران و توسعه مدیریت خدمات مهندسی ،‌مناسبات فی ما بین را گسترش دهند . علی عراقچی افزود : قرار شد موارد همکاری قالب توافقنامه ای تنظیم شود .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا