بانکبانک و بیمه

از هفدهمین مدرسه مهرنوین بهره‌برداری شد


در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی و همزمان با آغاز هفدهمین سال فعالیت بانک اقتصادنوین، هفدهمین مدرسه این بانک با نام “مهر نوین” در منطقه عشایری مراوه تپه استان خراسان شمالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، در آیین افتتاح مدرسه مهرنوین مراوه تپه که با حضور جمعی از مقامات و مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، هبت‌اله ویسی معاون سرپرستی منطقه شمال کشور این بانک، با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط سازمان‌ها گفت: بانک اقتصادنوین علاوه بر نقش آفرینی در اقتصاد کشور، همواره ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه برنامه‌هایش قرار داده و تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه‌هایی چون آموزش، بهداشت و درمان، حفاظت محیط زیست و فرهنگ در اقصی نقاط کشور انجام داده است.

معاون سرپرستی منطقه شمال کشور، توسعه انسانی را زیربنای توسعه در سایر بخش‌ها دانست و با اشاره به مدارس ساخته شده توسط بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان با وجود مشکلات و محرومیت‌های موجود، بتوانند از فرصت آموزشی ایجاد شده استفاده کنند و با سعی و تلاش وافر در کسب علم و دانش مسیر رشد، توسعه و آبادانی این مناطق را هموار نمایند.
همچنین رحیمی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی ضمن تقدیر از اقدام پسندیده بانک اقتصادنوین در مدرسه سازی در مناطق محروم، گفت: تاسیس مدرسه مهرنوین روزنه‌ای از امید را در دل کودکان و نوجونان عشایر این منطقه به ویژه دخترانی که تا پیش از این امکان تحصیل در مقطع دبیرستان برایشان فراهم نبود، ایجاد کرده است.
مهندس فلاح مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی نیز طی سخنانی، ضمن تشکر از مسئولین بانک اقتصادنوین برای احداث این مدرسه بر ضرورت ایجاد فضای آموزشی به عنوان فاکتور کلیدی توسعه دانش تاکید کرد و گفت: پیشرفت هر کشوری در گرو پیشرفت علم است و ما باید با ایجاد فضا و امکانات آموزشی بیشتر، زمینه رشد و اعتلای آیندگان این مرز و بوم را فراهم کنیم.
گفتنی است، دبیرستان چهار کلاسه شبانه روزی دخترانه مهرنوین با مساحت ۱۶۵۰متر مربع محوطه و ۳۳۹ مترمربع زیربنا از ابتدای سال تحصیلی میزبان دختران شهرستان مراوه تپه واقع در مرز استان خراسان شمالی و استان گلستان بوده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا