بورس

سال ٩۵ تا ٢١ هزار میلیارد تومان انواع اوراق پذیرش شد

امیر هامونی مدیر عامل فرابورس ایران در نشست خبری یک دیدار یک عرضه و درآستانه بازگشایی نماد فرابورس در تابلو پایه الف با تاکید بر سرمایه ۷۰میلیاردتومانی این مجموعه گفت:از سال ۸۷ که با سرمایه ۱۰میلیارد تومانی آعاز به کار کردیم،همه این افزایش هفت برابری سرمایه از محل سود انباشته بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس آرمان اقتصادی، وی افزود:چند روز پیش گشایش نماد بورس کالا را داشتیم امروز نیز معارفه فرابورس را که پس طی مراحلی در هیات پذیرش در بازار پایه الف بوزس پذیرش صورت گرفت را شاهد هستیم.

هامونی به امید نامه فرابورس نیز اشاره و اظهارداشت:با تلاش همه همکاران این امید نامه در سایت فرابورس قرار گرفت و در روزهای پایانی سال شاهد گشایش این نماد خواهیم بود.

مدیرعامل فرابورس  به رتبه سوم  این شرکت در سال ۲۰۱۶ در منطقه غرب آسیا و شما آفریقا و شرق اروپا اشاره و تصریح کرد:در دنیا نیز رتبه هشتم را از نظر بازدهی داریم؛گرچه از نظر ارزش بازار و رسیدن به استاندارهای جهانی هنوز خیلی جای کار داریم.

وی در خصوص  مجموعه پذیرش اوراق نیز گفت:۲۱هزار میلیارد تومان ارزش پذیره نویسی اعم از سهام شرکت،اوراق صکوک و خزانه اسلامی است.

هامونی در ادامه بیان کرد:ارزش معاملات ۴۵هزار میلیارد تومان از سال ۹۵که نسبت به مشابه سال گذشته با رشد ۱۹درصدی  همراه بودیم و این مقوله یکی از شاخص های رونق بورس محسوب می شود.


منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا