امور زیربناییراه و ساختمان

ورود ۳۲ واگن جدید به ناوگان رجا

محمد رجبی – مدیرعامل شرکت رجا- در این مراسم با اشاره به ورود ۳۲ واگن جدید و بازسازی شده به ناوگان ریلی رجا در روزهای آتی گفت: امیدواریم ماحصل تلاش همه ی ارکان رجا به نتیجه برسد و بتوانیم آن طور که شایسته و بایسته هم وطنان عزیز بویژه زوار امام رضا- علیه السلام – است خدمات بهتر و شایسته ای در ایام نوروز ارائه بدهیم.

به گزارش آرمان اقتصادی،، مدیرعامل رجا در ادامه با بیان این که نگاه مردم به رجا نگاه خوبی است افزود: افق پیش رو برای پیشبرد اهداف نیازمند یک همت عالی است و تمام تلاش ما نیز این است که با الهام از دعای آغازین سال و با الهام از ادبیات ملی و دینی‌مان سال ۹۶ را با همت عالی آغاز کنیم و با تحرک و پویایی بیشتر تغییر و تحول مثبتی را در همه ی زمینه های خدمات رسانی به مردم بوجود آوریم.

همچنین بخوانید

رجبی افزود: ما به عنوان رسولان بخش ریلی مسافری باید با دانش بالا و برنامه ریزی دقیق هم چنین با حوصله و هم افزایی برای بهبود و توسعه ی این بخش از حمل و نقل همت گماریم و امیدوارم ماحصل تجارب تک تک مدیران بتواند به پیشرفت و توسعه ی همه جانبه ی صنعت ریلی کمک کند.

مدیرعامل رجا در پایان گفت: علی رغم نارسایی ها و تنگناهای موجود، مجموعه فعالیت های صورت گرفته در جهت بهبود اوضاع پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت های صورت گرفته از سوی سهامداران در راستای افزایش سرمایه ی رجا، هم چنین ورود واگن های نو و بازسازی شده در روزهای آتی به ناوگان این شرکت همچنین انعقاد قراردادهای مختلف در راستای تهیه و تأمین واگن های مورد نیاز، امیدواریم با تلاش های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت عزیزمان باشیم.

 


منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا