انرژی

از لزوم برآورده کردن انتظارات مشترکان تا چالش های مدیران آبفای خوزستان

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: در شهر اهواز با برداشتن گام اول که همان پایداری آب شرب اهواز است بسیاری از معضلات برطرف شد و امیدواریم در سایر شهرها نیز این روال حاکم شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رضا گیاهی در آیین تودیع و معارفه مدیرعاملان شرکت‌های آبفای اهواز و خوزستان که امروز، ۲۲ اسفندماه در اهواز برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های چندساله مدیرعامل شرکت آبفای اهواز به خصوص در روزهای بحرانی اخیر در اهواز اظهار کرد: ۹۰ شرکت آبفا در حوزه شهری خود در سراسر کشور دارای ۴۴ هزار نیروی انسانی هستند و بنابراین مدیریت و ساماندهی منابع انسانی از مهمترین و حساس‌ترین مسایل یک شرکت است که باید توجه ویژه‌ای به خصوص در حوزه اهواز به آن اعمال شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع عمومی صنعت آب و برق بعد از پایان این مراسم، افزود: مدیرعامل تودیع شده شرکت آبفا اهواز با وجود مشکلات جسمی پیش آمده، به طور مستمر در بحران اخیر در راستای مدیریت بحران اخیر وارد عمل شد و در حال حاضر نیز در این مجمع در مقام ارائه گزارشی از عملکرد چندساله خود حاضر خواهد شد و نهایت همکاری خود را با مسئولین این صنعت همچون همیشه به کار می‌گیرد.

 گیاهی از به کارگیری خدمات مدیرعامل پیشین آبفای اهواز در صنعت آبفا کشور خبر داد و با آرزوی موفقیت برای وی تصریح کرد: مقوله اقتصاد و توانمندی در برابر سود و زیان‌های آن در مجموعه، مهمترین موردی است که مدیرعامل شرکت آبفای کشور بر آن تاکید خاص دارد و مدیریت منابع انسانی به عنوان مقوله بعدی دارای اهمیت است.

 معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آبفا کشور همچنین خطاب به فردوس کریمی مدیرعامل معرفی شده برای آبفای اهواز بیان کرد: ورود به مجموعه آبفا در استان خوزستان به منزله مواجهه با مطالبات ارباب رجوعان بسیاری خواهد بود. تغییر الگوها و انتظارات مشترکین به طور مداوم از جمله مواردی است که باید همواره توسط مدیر یک مجموعه و پرسنل آن در نظر گرفته شود چراکه نمی‌توان از مشترکان انتظار داشت خلاءها را تحمل کنند.

همچنین در ادامه این مراسم فرامند هاشمی زاده، معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تلاش شبانه روز استاندار در راستای تخصیص اعتبار و عملیاتی ساختن برنامه‌های مربوط به آبرسانی و دفع فاضلاب در کلانشهر اهواز، از تلاش وی برای جذب اعتبارات لازم از منابع مختلف از جمله صندوق توسعه ملی و فاینانس خبر داد.

وی از چالش‌های پیش روی مدیران جدید در مجموعه آبفا خبر داد و افزود: پرداختن به تامین اعتبارات در راستای بازسازی تاسیسات و شبکه فرسوده و توسعه ناموزون نقشه شهری و روستایی از مهمترین این چالش هاست

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا