بانکبانک و بیمه

هیچ گونه خطایی در اپلیکیشن «بله» وجود ندارد


در برخی از شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر وجود مشکل در پیام رسان «بله» برای خرید ارز زیارتی اربعین منتشر شده بود که منابع آگاه در بانک ملی وجود هرگونه خطا از سوی این پیام رسان را تکذیب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)،مسعود خاتونی ضمن رد این خبر به ایلنا گفت: براساس آمار در هر ساعت تقریبا ۲۶۰۰ نفر اپلیکیشن بله را نصب می‌کنند که آمار خوبی است. پس از نصب، فرد اقدام به شروع فرایند ثبت ارز می کند. در حالی که ما باید نسبت به هویت فرد متقاضی به عنوان زائر مطمئن شویم و در صورت تایید میزان خرید آن که تقریبا ۵۰ یا ۱۰۰ هزار دینار است را تخصیص می‌دهیم.

وی ادامه داد: فرد متقضی بلافاصله اقدام به پرداخت در قالب شبکه شتاب می کند و ممکن است که مشکلی از سوی بانک مقابل بوجود آید که این ربطی به بانک ملی ندارد.
عضو هیات مدیره بانک ملی در مورد آمار ثبت نام کنندگان دریافت ارز گفت: از بامداد امروز که ما ثبت نام را شروع کردیم تا ساعت ۵ صبح تقریبا ۱۵۰ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از این ساعت آمار شروع به افزایش داشت به طوری که تا ساعت ۴ بعد از ظهر  تقریبا ۴۰ هزار و سی و شش نفر ثبت نام کرده بودند.
وی تصریح کرد: در طی این فرایند یعنی از شروع نصب اپلیکیشن تا انتها خطای آن کمتر از یک درصد بوده که شامل مجموعه‌ای از خطاهای کاربری مانند ورود رمز اشتباه و…است که در برابر این حجم از فعالیت مقدار ناچیزی است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا