بانک و بیمهبیمه

شرکت‌های بیمه‌ای به تعهدات خود در قبال اتحادیه نان فانتزی تهران وفادار نبودند

محمد‌جواد کرمی گفت: تا اکنون عملکرد عمده شرکت‌های بیمه‌ای بازرگانی رضایت بخش نبوده و با شرکت‌های بیمه‌ای متفاوتی از جمله شرکت بیمه آسیا هم قرارداد‌هایی امضا شده که در ابتدا وعده‌های زیبایی داده‌اند اما در عمل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبوده‌اند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نان‎های حجیم و فانتزی، از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه  ارایه خدمات بیمه تکمیل درمان به اعضای صنف متبوع خود اظهار نارضایتی کرد و گفت: در حال حاضر اعضای اتحادیه نان فانتزی تحت پوشش بیمه تکمیلی یکی از بیمه‌های درمان بوده اما از عملکرد این شرکت بیمه‌ای هیچ رضایتی ندارند!

همچنین بخوانید

محمد‌جواد کرمی در گفت و گو با چابک آنلاین ،اظهار داشت که خدمات رسانی شرکت‌های بیمه‌ای بسیار ضعیف بوده و مدعی شد که  درسال گذشته یکی از شعب بیمه‌ای مبلغ قرارداد را از اعضا دریافت کرده اما اسم هیچ یک از اعضا در لیست شرکت بیمه مذکور ثبت نشد و بعد از پیگیری‌های بسیار، همچنان این موضوع به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی، بیان کرد که تا اکنون عملکرد عمده شرکت‌های بیمه‌ای بازرگانی رضایت بخش نبوده و با شرکت‌های بیمه‌ای متفاوتی از جمله شرکت بیمه آسیا هم قرارداد‌هایی امضا شده که در ابتدا وعده‌های زیبایی داده‌اند اما در عمل به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبوده‌اند.

اتحادیه نان‌های فانتزی در سال ۱۳۸۰ با اتحادیه نانوایان یکی بود اما به سبب مغایرت در نوع و شرایط تولید و لوایح دولت و مجلس مبنی بر توسعه نان‌های حجیم و فانتزی، این اتحادیه مستقل شد و این اتحادیه اکنون ۶۳۵ عضو دارد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا