بورس

پرونده ۲۰ کانال تلگرامی به دادگاه رفت/ هشدار به اغوا کنندگان اطلاعات

فلاح گفت: هیچ فردی حق سیگنال فروشی را ندارد مگر اینکه ازسازمان مجوز رسمی اخذ کرده باشد.

مشاور رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس پایگاه خبری آرمان اقتصادی پیرامون  برخورد با سیگنال فروشی های کانال های تلگرامی گفت:سازمان بورس تقریبا از  20کانال تلگرامی شکایت ،آی پی های آنها شناسایی و مبالغی که از طریق کارت های آنان جابه جا شده با پیگیری معاونت حقوقی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است.

یاسر فلاح با بیان اینکه سازمان بورس از حقوق مردم کوتاه نمی آید ،افزود:به افرادی که به دلیل منافع خود اطلاعات غلط ، گمرا کننده و نیز فعالیت های غیر قانونی و مجرمانه انجام می دهند این هشدار را می دهیم که  بطور مشخص با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص جریمه این متخلفین نیز اظهارداشت: این کانال ها تحت نظارت سازمان بورس نیستند و بر این اساس، این سازمان جریمه را تعیین نمی کند، بلکه سیگنال فروش ها به مراجع قضایی معرفی و بقیه مراحل رسیدگی به تخلفات آنان  از این طریق صورت می گیرد.

فلاح این را هم یاد آور شد که هیچ فردی  حق سیگنال فروشی را ندارد مگر اینکه  ازسازمان مجوز رسمی اخذ کرده باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه خاطر نشان کرد:همکاری سازمان بورس و پلیس فتا در سطح بسیار بالایی است و افراد  سودجو که قصد کلاهبرداری و سوء استفاده از سرمایه های مردم در بازار سرمایه را داشته باشند از سوی پلیس فتا قابل شناسایی هستند.


منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا