خودروصنعت، معدن، تجارت

نسل جدید وانت ریچ زامیاد تا پایان سال عرضه می شود

اولین وانت پیکاپ ریچ با برند زامیاد از خط تولید این شرکت خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در مراسمی با حضور محمد زارع پوراشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این شرکت، اولین وانت ریچ با برند و نشان زامیاد از خط تولید خارج شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت زامیاد، در جمع کارگران خط تولید وانت پیکاپ ریچ ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی صورت پذیرفته توسط پرسنل این شرکت تاکید کرد: توان و ظرفیت نیروهای متخصص شرکت زامیاد بارها در گروه خودروسازی سایپا به اثبات رسیده است، به طوری که توانستند در مدت زمان کمتر از سه ماه، ضمن استقرار خط تولید وانت ریچ در این شرکت، ظرفیت اولیه تولید این محصول را به ۲۰ دستگاه در روز برسانند. ضمن اینکه با برنامه ریزی انجام شده قصد داریم تولید وانت ریچ در زامیاد را به ظرفیت ۴۰ دستگاه در روز برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی متعهد و متخصص زامیاد، ابراز امیدواری کرد: این شرکت بتواند بهتر از گذشته در زمینه توسعه تولید خودروهای تجاری به حرکت خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت زامیاد، عرضه وانت ریچ به بازار را گامی مهم به منظور افزایش تنوع سبد محصولی این شرکت دانست و گفت: با توجه به برنامه درنظر گرفته شده، این روند تداوم خواهد داشت و محصولات جدید زامیاد از جمله نسل به روز شده وانت ریچ تا پایان سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، با تجربه و تخصص شرکت زامیاد در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک و در راستای تمرکز تولید این نوع خودروها در گروه خودروسازی سایپا، تولید وانت ریچ به شرکت زامیاد سپرده شده است.

نسل جدید وانت ریچ زامیاد تا پایان سال عرضه می شود

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا