اقتصاد کلانبیمه

واکنش طیب‌نیا به حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی ،وزیر اقتصاد به فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری سه گانه این موضوع را صادر کرد.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، اخیرا دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

این دستور خطاب به معاونت امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی ایران و دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده و براساس این دستور، قرار است این گزارش در هفته جاری به وزیر اقتصاد ارائه شود.

همچنین بخوانید

در دستور طیب نیا برای پیگیری و رسیدگی به این موضوع، بر بررسی اعداد و ارقام مندرج در فیش‌های حقوقی این افراد تاکید شده است. وزیر اقتصاد همچنین خواستار ارائه توضیحات قانع کننده در صدور فیش‌ها و دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط این افراد شده است.

به گزارش مهر، فیش‌های حقوقی برخی از اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی با نام آنها بر روی برخی از سایت‌ها و رسانه های خبری منتشر شده است.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بوده است.

وام ضروری بالای ۴۰۰ میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری ۴ میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده ۳۳ میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. احسنت اگه واقعیت داشته باشه، چرا رهبر که عالیترین مقام رسمی کشور است واکنشی علیه متخلفان نمیکند.خواهش. پیری کنید تا عدالت اجرا بشه.صدای مردم دیگه در اومد.ما از همه چیز با خبری.

دکمه بازگشت به بالا