بانک و بیمهطلا و ارز

شعب ارائه کننده دینار به زائرین اربعین افزایش یافت

رییس دفتر رییس جمهور گفت: تعداد شعب عرضه دینار به زائران در شهرها و مرزهای مختلف به ۲۵۳ شعبه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، محمود واعظی امروز، چهارم آبان ماه در حاشیه سفر خود به خوزستان در خصوص بحث توجه بیشتر دولت به توسعه زیرساخت‌های استان برای تردد زوار اربعین اظهار کرد: مسئولان دولتی، نیروی انتظامی و نظامی و دیگر مسئولان همه با عشق در کنار مردم هستند.
وی افزود: حجم بسیار خوبی از خدمات ارائه شده به زوار در ابعاد مختلف سیاسی، عبادی و معنوی اربعین توسط مردم صورت می‌گیرد.
واعظی با بیان اینکه نباید از خدمات دولت غافل شد، تصریح کرد: توسعه جاده‌ها، احداث بیمارستان صحرایی و توسعه پارکینگ‌ها بخشی از اقدامات انجام شده توسط دولت برای این مراسم است.
وی با اشاره به اینکه مراسم اربعین از اعتقادات مردم سرچشمه می‌گیرد عنوان کرد: کسانی که به دنبال انتقاد کردن هستند، باید با نگاه روشن‌تری نقد کنند.

همچنین بخوانید

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه دولت به دنبال کاسبی کردن از مراسم اربعین نیست، در خصوص بحث ارائه دینار به زائران توضیح داد: در حال حاضر بانک مرکزی دینار را با قیمت ۹۶۰۰ تومان به زائران می‌دهد.

وی بیان کرد: حدود ۵۳ شعبه برای ارائه دینار به زائران در شهرها و مرزهای مختلف وجود داشت و مردم به این شعبه‌ها هجوم آوردند.
واعظی ادامه داد: از دو روز گذشته تعداد شعبه‌های عرضه دینار به زائران در شهرها و مرزهای مختلف به ۲۵۳ شعبه افزایش پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در دو مرز شلمچه و چذابه افرادی که می‌خواستند دینار دریافت کنند ظرف مدت ۲ تا ۳ دقیقه دینار مورد نیاز خود را دریافت می کردند و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا