بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نگاهی به رشد سایان کارت در چند شاخص آخرین گزارش اقتصادی شاپرک

شرکت سایان کارت در جدیدترین گزارش اقتصادی شاپرک، توانست روند رو به رشد خود را حفظ کند و در برخی از شاخص‌های عملکردی، این رشد محسوس است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سایان کارت، شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) گزارش عملکرد مرداد و شهریورماه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک را در اواخر مهرماه سال جاری منتشر کرد که در این گزارش به درصد دستگاه‌های کم‌فعال، تعداد تراکنش از تعداد کل ابزارها، سهم مبلغی تراکنش از تعداد کل ابزارها و مواردی ازاین‌دست اشاره‌شده است.

سهم دستگاه‌های کم‌فعال شرکت سایان‌کارت در مرداد سال جاری ۱۹.۸۵ درصد و در شهریور ۲۷.۶۴ درصد است. سایان‌کارت توانسته در شاخص فوق رتبه چهارم را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک کسب کند. بیشترین رشد این شرکت در شاخص‌های شاپرک، در شاخص اثربخشی کارت‌خوان در مرداد و شهریور به ترتیب با سهم ۰.۷۳۱ درصد و ۰.۷۱۴ درصد بوده که توانسته رتبه پنجم را در بین رقبا به خود اختصاص دهد.

شرکت سایان‌کارت جایگاه سوم در بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها را مرداد و شهریور به ترتیب با سهم ۰.۰۴۳ درصد و ۰.۰۴۴ درصد را از آن خودکرده است. این در حالی است که در هر دو ماه توانست در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک رتبه سوم این شاخص را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر این سهم تعداد تراکنش شرکت سایان‌کارت از تعداد کل ابزارها در این گزارش به ترتیب مرداد و شهریورماه ۱.۲۹ درصد و ۱.۲۷ درصداست. سهم مبلغ تراکنش سایان کارت در شهریورماه با سهم ۲.۶۶ درصد نسبت به مردادماه در این شاخص رشد رو به افزایشی داشته است.

جدول عملکرد شرکت سایان‌کارت در مرداد و شهریور ۹۷ در شاخص‌های شاپرک

شاخص

مرداد

شهریور

سهم تعداد تراکنشی سایان کارت و رتبه آن

۱.۲۹%

۱.۲۷%

سهم مبلغ تراکنش سایان کارت و رتبه آن

۲.۴۱%

۲.۶۶%

سهم دستگاه‌های کم‌فعال نسبت به صنعت

۱۹.۸۵%

۲۷.۶۴%

شاخص اثربخشی

۰.۷۳۱%

۷.۱۴%

کاهش ضریب خطای پذیرندگی

۰.۰۴۳%

۰.۰۴۴%

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا