صنعت، معدن، تجارت

اختصاص ۲۳ هزار حلقه لاستیک سنگین

۲۳ هزارحلقه لاستیک سنگین اتوبوسی برای ناوگان­ حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال زائران اربعین اختصاص یافت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،​­ آمارهای ارائه شدهِ ­معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد ۱۸ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک سنگین اتوبوسی ویژه حمل و نقل جاده ای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

همچنین­ حدود ۴ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک سنگین ناوگان حمل و نقل درون شهری اتوبوسی نیز که در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز به وزارت کشور تخصیص یافته است.

به این ترتیب در مجموع با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین و تامین نیاز بازار در این دوره زمانی ۲۲ هزار و ۹۰۰ حلقه لاستیک سنگین به اتوبوس های ویژه حمل و نقل جاده ای و درون شهری زائران اختصاص داده شده است.

بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بیش از ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک سنگین تولید داخل و ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک سنگین وارداتی توزیع شده است.

آمارهای ارائه شده نشان می دهد از ابتدای آغاز طرح توزیع لاستیک با حواله و نرخ مصوب یعنی از چهار دهم تیرماه سال جاری تا پایان مهر ماه ، ۳۸۶ هزار حلقه لاستیک وارداتی و تولید داخل در اختیار شبکه حمل و نقل قرار گرفته است .

این گزارش حاکی است جهت رفع نیاز ناوگان سوخت رسانی کشور تعداد ۱۵۰۰ حلقه لاستیک سنگین به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی جهت رفع نیاز اختصاص یافت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا