امور زیربناییراه و ساختمان

سوابق تقدیر رهبری از اسلامی بیانگر توانمندی بالای وی است/ اسلامی قول داده مشکلات مسکن مهر را حل کند

پورمختار گفت: مسکن مهر، مسکن مزحرفی نیست مسکن نیازمندان است، اسلامی نیز قول داده‌ که مساله را حل کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی که به عنوان موافق وزیر راه و شهرسازی سخن می‌گفت، اظهار داشت: بنده با اعلام موافقت از وزارت آقای اسلامی اعتقاد دارم در این شرایط حساس که دشمن خونین ما آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر آماده می‌شود، ما هم باید آماده باشیم تا تمام توطئه‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: خواهش می‌کنم با ملاحظه شرایط این چهار نفر با رای مثبت به دولت کمک کنیم.

پورمختار در ادامه گفت: بنده سه نکته را عرض می‌کنم. نکته اول اینکه مجلس با هیچ کسی عقد اخوت نبسته بر اساس برنامه‌هایی که وزرای پیشنهادی ارائه می‌دهند مجلس نظارت و در مواقع لزوم استیضاح می‌کند.

وی افزود: مبارزه با فساد باید در دستور کار باشد استفاده از نیروهای متعهد، متدین و قوی باید در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: در رابطه با آقای اسلامی باید بگویم که ایشان نیروی شاخص انقلاب و مدیر جهادی هستند. ۳۶ سال سابقه در حوزه‌های مختلف و ۲۶ سال مسئولیت در حوزه کلان داشته و از حوزه راه شناخت کافی دارد و نگاه حزبی و جناحی ندارد. ایشان بر حوزه راه و حمل و نقل آگاهی و تسلط کامل دارد.

وی بیان کرد: سوابق و تقدیرهایی که از سوی رهبری و وزرا از او شده نشان‌دهنده این است که توانمندی بالایی دارد و از طرفی عدالت‌محوری در عرصه راه‌های روستایی را در برنامه دارد. اصلاح فرآیندها بحث جدی ما است ما معتقدیم بدون اینکه وزیر را ببینیم باید کارها انجام شود.

پورمختار با اشاره به اینکه تحقیقات و نوآوری یکی از اهداف آقای اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که در حوزه مسکن و راه این مهم اجرا شود ضمن اینکه از نقش مردم در مدیریت کلان بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه بحث مسکن در برنامه ایشان دیده شده است، افزود: توجه به مسکن مهر را که نیاز بسیاری از نیازمندان است، ما از او خواسته‌ایم و ایشان نیز قول داده‌اند که مساله را حل کنند چرا که معتقدیم مسکن مهر، مسکن مزحرفی نیست مسکن نیازمندان است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: مشکلات حمل و نقل در دستور کار ایشان است همچنین سوابق ایشان در هواپیمایی و در وزارت راه نشان از توانمندی ایشان دارد.

وی گفت: اسلامی استاندار فعالی بوده در حوزه پدافند غیرعامل که ما بسیار به آن نیازمندیم هم فعال بوده است. امیدواریم که توجه به نظام مهندسی ساختمان هم مدنظر قرار گیرد.

پورمختار ادامه داد: توجه به بافت‌های فرسوده که یک آسیب جدی حتی در تهران و روستاها است ایشان قول اجرایی داده‌اند، توجه به ریل هم که یک روش مهم حمل و نقلی است، در برنامه‌های او مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به سابقه خوب مدیریت جهادی  و همچنین توجه به راه روستایی که در همه استان‌ها نیازمند آن هستیم، مشکلات این بخش حل شود.

پورمختار یادآور شد: وی مدیری با سابقه مدیریت قوی، جهادی و شبانه‌روزی است و امیدواریم با رای بالا کمک کنیم به حوزه راه و مسکن یاری رسانده شود. همچنین امیدواریم که رئیس جمهور پای کار باشند و در این صورت همه وزرا در انجام وظیفه موفق خواهند بود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا