بانکبانک و بیمه

توضیحات بانک تجارت درباره یک خبر

روابط عمومی بانک تجارت اخبار مطرح شده در مورد حقوق نامتعارف مدیرعامل این بانک را تکذیب کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، روابط عمومی بانک تجارت در پاسخ به خبری درباره موضوع دریافت حقوق نامتعارف یکی از مدیران بانک تجارت توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد: در گفت و گو با جناب آقای امیر خجسته ریاست محترم فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به رقم حقوق دریافتی ۷۱۰ میلیون تومانی مدیر عامل بانک تجارت اشاره شد که این رقم فاقد مستندات موثق بوده است.

موضوع مطرح شده در این گفت‌وگو مربوط به خبری است که در سال ۹۵ از سوی برخی رسانه ها منتشر شده و در بازه زمانی مذکور بر ارائه مستندات لازم به مراجع ذی صلاح، این بانک به منظور تنویر اذهان عمومی و اطلاع رسانی شفاف به ذینفعان، توضیحات کاملی را در این خصوص از طریق رسانه های عمومی و پایگاه رسمی در تاریخ ۱۳۹۵.۰۳.۳۰ منتشر کرده است.

این اداره آمادگی دارد در صورت نیاز، اطلاعات تکمیلی در این خصوص را با هدف شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح در اختیار آن رسانه محترم قرار دهد.

بانک تجارت به عنوان امانتدار به مشتریان و سهامداران خود اطمینان می دهد که در شرایط حساس کنونی اقتصاد کشور که پیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همبستگی است همچنان به عهد خود با مشتریان و ذینفعان پایبند بوده و در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی قدم برمی‌دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا