امور زیربناییراه و ساختمان

تکذیب گران‌فروشی بلیت برگشت زائران اربعین از مرز مهران

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تکذیب افزایش قیمت بلیت برگشت زائران اربعین در پایانه برکت مرز مهران تاکید کرد: بلیت برگشت به تهران در بازه ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احمدرضا عامری با تأکید بر اینکه زائران حتماً از داخل پایانه برکت در مهران نسبت به تهیه بلیت برگشت خود اقدام کنند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سقف قیمت بلیت مهران به تهران ۱۵۰ هزار تومان است و زائران باید توجه کنند که این نرخ بلیت شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در پایانه برکت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه برکت در حال نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری است، اظهار داشت: تمام نهادهای نظارتی و تعزیراتی در پایانه مهران حضور دارند و مسافران می‌توانند گزارش‌های گران‌فروشی را به نمایندگان تعزیرات و یا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه مهران اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تأکید بر اینکه خارج از محدوده پایانه برکت یعنی خارج از شبکه سیر مسافربری پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: ممکن است برخی از زائران بلیت برگشت خود را خارج از محدوده پایانه خریداری کرده باشند که این مسئله و قیمت آن به شبکه سیر جاده‌ای مربوط نمی‌شود زیرا طبق اعلام قبلی باید مسافران جهت خرید بلیت باقیمت مصوب به پایانه برکت مراجعه می‌کردند.

عامری با اشاره به اینکه باید زائران  از سوارشدن اتوبوس‌های گذری برای برگشت خودداری کنند، خاطرنشان کرد: البته طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت تمامی اتوبوس‌های اعزامی در پایانه برکت تمام می‌شود و صندلی خالی برای سوار شدن مسافران در بین راه باقی نمی‌ماند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا