انرژی

چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس، می گوید وزارت نفت درباره فرآیند چگونگی بازیابی رمز کارت های سوخت قدیمی و چگونگی دریافت کارت های سوخت جدید اطلاعاتی در آینده ارائه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلامرضا شرفی   با اشاره به احتمال احیای کارت سوخت، گفت: هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان استفاده مجدد از کارت سوخت های قدیمی ارائه نشده است، اما وزارت نفت درباره فرآیند چگونگی بازیابی رمز کارت های سوخت قدیمی و چگونگی دریافت کارت های سوخت جدید اطلاعاتی در آینده ارائه می دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: سامانه ای به منظور جلوگیری از مشکلات و پاسخگویی تعریف و اطلاعیه هایی در این زمینه صادر تا تمامی موانع سر راه احیای کارت سوخت برداشته شود.

 

همچنین بخوانید

احیای کارت سوخت از فرصت سوزی ها جلوگیری می کند

وی با بیان اینکه احیای کارت سوخت از فرصت سوزی ها جلوگیری و سبب ایجاد سامانه به روزی برای جمع آوری اطلاعات در حوزه مصرف سوخت و میزان آن می شود، ادامه داد: هر مشکلی در زمینه استفاده از کارت سوخت ایجاد شود که کار را کُند و یا با مشکل مواجه کند، مرتفع می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: زمانی که قیمت بنزین آزادسازی شد همچنان باید از کارت سوخت استفاده می شد چراکه این کارت میزان، چگونگی و شرایط مصرف در فصول مختلف را مشخص می کند.

قیمت سوخت در ایران کمتر از کشورهای همسایه است

وی با بیان اینکه تمامی هزینه ها برای ایجاد این سامانه انجام شده پس چرا نباید از این سامانه استفاده کرد، افزود: برای ایجاد سامانه کارت سوخت هزینه شده است، اما متاسفانه این سامانه به یکباره کنار گذاشته شد در حالی که شرایط تغییر نیافته و قیمت سوخت در ایران کمتر از کشورهای همسایه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با بررسی های نهایی و جمع بندی دولت درباره چگونگی احیای مجدد کارت سوخت سامانه استفاده از کارت سوخت های شخصی فعال می شود.

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا