ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

در چهارمین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز (رینوتکس)، نشست آشنایی با  تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (RINOTEX) در چهار بخش ایده‎های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‎های فناورانه  با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‎المللی تبریز  روز پنج‌شنبه دهم آبان ماه افتتاح شد.

تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‌ علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور و معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه علمی است.

همچنین بخوانید

یک هزار و ۵۰۰ طرح فناورانه از ۲۷ استان کشور به همراه ۱۵ طرح خارجی از کشورهای ترکیه، چین، اتریش، سوئیس، مالی، آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است ۵ هیات خارجی نیز در طول برگزاری نمایشگاه از آن دیدن کنند.

نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شرکت‌های صنایع الکترونیک حاضر در این نمایشگاه عصر روز یکشنبه، ۱۳ آبان ماه جاری در مرکز آموزش عالی ارس واقع در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد. 

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیک به ۲۰ سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و با نرخ ترجیحی ۵ تا ١۵ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا