صنعت، معدن، تجارت

تخصیص ۱۰ درصد از ظرفیت طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل به زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از اختصاص ۱۰ درصد از ظرفیت طرح نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل کشور به شرکت زامیاد در مدت سه سال خبر داد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، محمد زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت زامیاد تنها شرکت تولیدکننده خودروی تجاری کشور است که ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس در طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل به خود اختصاص داده و تا دی‌ماه امسال، روند تولید مینی‌بوس و اتوبوس در شرکت زامیاد نیز جاری‌ خواهد شد.

زارع‌پوراشکذری با اشاره به تغییر پروانه بهره‌برداری شرکت زامیاد بیان داشت: با پیگیری صورت گرفته، این شرکت مجوز تولید خودروی سواری را نیز اخذ کرده و به زودی اولین محصول سواری شرکت زامیاد رونمایی و خط تولید آن راه‌اندازی می شود.

وی در خصوص محصولات سال آینده شرکت زامیاد خاطرنشان کرد: در سال آینده محصولات جدیدی در کلاس وانت با موتورهای دیزل، دوگانه و تک سوز در خط تولید شرکت زامیاد قرار خواهد گرفت.

زارع‌پوراشکذری در ادامه با تأکید بر اجرای پروژه سالن رنگ شرکت زامیاد تصریح کرد: یک شرکت خودروساز، بدون دارا بودن سالن رنگ مجهز و به‌روز، توانایی استفاده از تمامی ظرفیت‌های تولید خود را ندارد؛ بدین منظور، طرح توجیه اقتصادی و فرآیند بازگشت سرمایه طرح سالن رنگ شرکت زامیاد به همراه مستندات فنی پروژه، تهیه و نهایی شده است و پیش‌بینی می‌شود با اجرای این پروژه ظرف مدت حداقل ۱۸ ماه، مبلغ سرمایه‌گذاری در این طرح از محل افزایش ظرفیت و به‌روزرسانی سالن رنگ شرکت زامیاد، به این مجموعه بازگردد.

وی در این باره افزود: اجرای این پروژه ۱۲ تا ۱۴ ماه به طول می‌انجامد و پس از بهره‌برداری، ظرفیت سالن رنگ شرکت زامیاد ۱۸ دستگاه در ساعت خواهد بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا