بانکبانک و بیمه

منابع باجه های پست بانک درسال جاری بیش از ۳۳درصد رشد داشته است

داود کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران گفت: منابع باجه های بانکی طی سال جاری نسبت به ابتدای سال بیش از ۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، کریمی افزود: توسعه بانکداری الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغال زائی و جذب مشتریان جدید، عاملیت صندوق توسعه ملی برای تخصیص اعتبارات تعیین شده، تعامل با متولیان امر خدمت رسانی در روستاها و مناطق محروم از جمله عواملی است که در افزایش منابع باجه های بانکی مؤثر بوده است.

وی، تعداد کل باجه های فعال پست بانک ایران را ۶ هزار و ۴۱۳ باجه اعلام کرد و افزود: درحال حاضر ۲هزار و ۴۷۸ دستگاه خودپرداز در این باجه ها نصب و در حال خدمات دهی به هموطنان است.

کریمی افزود: درحال حاضر در تمامی باجه های بانکی دستگاه پایانه شعب(pinpad) نصب شده و این دستگاه ها همانند خودپرداز کوچک، خدمات متنوع بانکی را ارائه می کند که این موضوع نقش قابل توجهی در رفاه عمومی و تبادل وجوه مالی در روستاها دارد.

مدیر امور شعب و بازاریابی تأکید کرد: با اجرای برنامه های آموزشی تخصصی و بازاریابی انتظار می رود منابع باجه های بانکی رشد مضاعفی داشته و کیفیت خدمت رسانی نیز ارتقاء یابد.

وی با تقدیر از تلاش های همکاران ستادی و اجرائی درراستای رونق و توسعه فعالیت های باجه ها گفت: طی سال جاری مدیریت شعب شهرستان های استان تهران، منطقه یک تهران، ایلام، خراسان شمالی و هرمزگان به ترتیب بیشترین رشد منابع باجه ها و مدیریت شعب شهرستان های استان تهران، البرز، بوشهر، منطقه یک تهران و قم نیز دارای بیشترین سرانه منابع باجه ها بوده و همچنین مدیریت های شعب خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس و مازندران دارای بیشترین منابع باجه ها می باشند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا