خودروصنعت، معدن، تجارت

بازار شب عید خودرو رونق نداشت

همان‌طور که فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کردند، بازار شب عید خودرو امسال نیز همچون سال‌های گذشته از رونق برخوردار نبود.

گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو حاکی از ادامه رکود در این بازار است. نمایشگاه‌داران معتقدند که این بازار همچون سال‌های گذشته کم‌رمق است و تقاضا برای خرید خودرو در حداقل ممکن قرار دارند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرآنلاین، این در حالی است که تا پیش از ایجاد رکود در بازار، به طور معمول در شب عید، خرید و فروش خودرو افزایش می‌یافت؛ به نحوی که متقاضیان بازار خودرو در این ایام یا به‌دنبال تعویض خودروهای خود بودند و یا این‌که مدل‌های جدید خودرو را خریداری می‌کردند.

پیش از این غلامحسین قاسمیان، نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره بازار شب عید خودرو گفته بود: «به طور قطع بازار باید تکان بخورد، اما فعلا که هیچ تغییری در بازار نمی‌بینیم.»

به این ترتیب، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که هم‌اکنون در بازار خودروهای سفر، پراید SE131 با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان، پراید SE111 با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان، پراید SE132 با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین پژوپارس LX 41 میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژوپارس دوگانه‌سوز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ حدود ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ SLX حدود ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ GLX 30 میلیون تومان است.

تیبا صندوقدار نیز هم‌اکنون ۲۴ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان و تیبا هاچ‌بک ۲۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت دنا ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و رانا LX 34 میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.


منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا