صنعت، معدن، تجارت

حضور گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه توانمندی های خود در حوزه تولید قطعات و داخلی سازی بر محور اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران حضور خواهد یافت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سازه گستر و ۲۵ شرکت قطعه ساز زیر مجموعه، مگاموتور و ۲۷ شرکت قطعه ساز زیر مجموعه، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی و ‌سایپا پرس حضور دارد.

در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود، در راستای توسعه بازارها به صورت مستقیم و بی واسطه با سایر شرکت های تولید کننده خودرو و مشتریان به مذاکره خواهند پرداخت.

گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، سایپا در طبقات همکف و اول سالن میلاد از ۲۱ تا ۲۴ آبان و از ساعت ۹ الی ۱۷ به مدت ۴ روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا