بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کیش به سامانه های پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تجهیز شد

واحدهای صنفی مجتمع تجاری کیش توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به راهکارهای متنوع پرداخت الکترونیکی مجهز شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، واحدهای صنفی مجتمع تجاری کیش توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به راهکارهای متنوع پرداخت الکترونیک همچون پایانه فروش با کاربری دوگانه پذیرش کارت‌های بانکی وکیپاد و پرداخت با QR CODE از طریق کیف پول آنلاین پاسارگاد (آنی پاد) تجهیز شد.

محمد آجدانی با اعلام این خبر گفت:  با توجه به هدف گذاری سازمان منطقه آزاد کیش  در راستای تحقق جزیره هوشمند، هلدینگ فناپ قرارداد “تقویت زیرساخت مخابراتی جزیره کیش” را به منظور تسهیل و بهبود دستیابی کیشوندان و گردشگران به خدمات شهری  و مخابراتی با سازمان منطقه آزاد کیش منعقد کرد.

معاون پرداخت خرد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، با اشاره به سرمایه گذاران و مجریان طرح بیان کرد: شرکت فناپ تلکام زیرمجموعه فناپ به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح تقویت زیرساخت مخابراتی جزیره کیش انتخاب شده که بر این اساس، اجرای شبکه فیبر نوری و توسعه خدمات متنوع بر بستر این شبکه را در دستور کار دارد.

آجدانی با بیان این که متولی طراحی و توسعه زیرساخت‌ها و خدمات پرداخت الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است، گفت: پروژه cashless island به عنوان بخش مهمی از ابر پروژه جزیره هوشمند است که در تاریخ بیست آبان ماه سال جاری توسط این شرکت وارد فاز عملیاتی شد.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس واحدهای صنفی مجتمع تجاری کیش به راهکارهای مختلف و متنوع پرداخت الکترونیک از جمله پایانه فروش با کاربری دوگانه‌ی پذیرش کارت‌های بانکی و کیپاد و پرداخت با QR CODE از طریق کیف پول آنلاین پاسارگاد (آنی پاد) تجهیز شد.

به گفته آجدانی در این پروژه، پایانه‌های فروش پاسارگاد با استفاده از بستر اینترنت شرکت فناپ تلکام به کارت‌های عضو شبکه شتاب و کاربران کیف پول آفلاین مبتنی بر NFC سرویس ارائه می‌دهد. همچنین QR CODE پذیرندگان در واحدهای صنفی مجتمع تجاری کیش نصب شده که کاربران آنی پاد با اسکن  این QR CODE می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

وی  در پایان در خصوص تکمیل پروژه خدمات پرداخت الکترونیک تاکید کرد: عموم واحدهای صنفی مستقر در جزیره کیش تا پایان سال جاری از خدمات پرداخت الکترونیک هلدینگ فناپ بهرمند خواهند شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا