بانکبانک و بیمه

ارتقاء شرکت های بانک صنعت ومعدن باید با رویکرد دانش محور

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شرکت های گروه بانک صنعت و معدن باید با رویکرد دانش محور با چالش های موجود روبرو شده و سطح فعالیت های خود را ارتقاء بخشند.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، حسین مهری که در مراسم معارفه امیر رحیمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: امید است این شرکت بیش از پیش بتواند با بهینه سازی سطح تولیدات خود نمونه ای از یک شرکت موفق بزرگ صنعتی باشد.
وی خروج از بنگاه داری را از الزامات انجام ماموریت توسعه ای بانک صنعت و معدن برشمرد و گفت: این بانک در واگذاری شرکت های زیرمجموعه خود پیشگام بوده و به عنوان یکی از اولین بانکها در راستای اجرایی شدن سیاستهای دولت اقدامات لازم را جهت فروش شرکتهای زیر مجموعه انجام داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: تکیه بر مدیریت دانش و انطباق با پیشرفت ها و تجربه های نوین بانکداری و نظام تامین مالی در جهان همواره در مدیریت این بانک مورد توجه قرار دارد.
این مدیر ارشد بانکی در ادامه بیان داشت: آثار خدمات بانک صنعت و معدن در تمام نقاط کشورمان گسترده است ، این بانک با تامین مالی طرح های کوچک و بزرگ صنعتی نقش موثری در ایجاد اشتغال در کشور داشته است.
در این مراسم وی ضمن قدردانی از خدمات داریوش حمیدی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران ، انتخاب رحیمی را که پیشینه معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان و مدیریت تحقیق و توسعه صنایع شیمیایی ایران را در سابقه خود دارد ، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت ، نشان دهنده رویکرد بانک دراستفاده از مدیران باتجربه ، کارآمد و دانش محور توصیف کرد.
گفتنی است در مراسم یاد شده مهدی علی دوستی ، حسین حسن نژاد، ساسان فامیلی و بیتا کچیان نیز به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت یاد شده منصوب شدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا