بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دستیار فروش آنلاین باهمتا معرفی شد

«دستیار فروش» محصول جدید باهمتا است که ماموریت آن فراهم کردن فرآیند حرفه‌ای برای فروش آنلاین محصولات است.

به گزارش باهمتا، در دستیار فروش آنلاین باهمتا، فرقی نمی‌کند که کانال ارتباطی کسب‌و‌کار با مشتریان چه باشد؛ برای هر محصولی که تعریف شود یک لینک اختصاصی تولید می‌شود که با قرار دادن آن در وب‌سایت و یا هر پلتفرم دیگری، مانند شبکه‌های اجتماعی، مشتری می‌تواند از طریق آن لینک خرید خود را انجام دهد.

همچنین بخوانید

طبق این گزارش، مراحل استفاده از دستیار فروش اینگونه است:

  1. ابتدا باید به بات تلگرام دستیار فروش بروید. در آنجا به راحتی می‌توانید فروشگاه و محصولات خود را تعریف کنید.
  2. با تعریف هر محصول، یک لینک اختصاصی برای آن محصول ایجاد می‌شود که با گذاشتن آن بر روی وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، مشتریان به راحتی می‌توانند از طریق آن، اقدام به خرید و پرداخت آنلاین کنند.
  3. صاحب کسب‌وکار پس از هر سفارش، از جزییات آن مطلع می‌شود و تمامی سفارشات را به صورت متمرکز در اختیار دارد.

امکانات متنوعی جهت پوشش نیازهای مختلف‌ مدیران فروشگاه در نظر گرفته شده است. تعریف عکس و متن محصول، موجودی، لینک بازگشت، اطلاعات دریافتی از خریدار، روش ارسال و گروه مدیریتی برای مدیریت چند نفره تنها بخشی از امکانات ارائه شده هستند.

صاحبان کسب‌و کار، توسط دستیار فروش، به گزارش‌های میزان فروش، سفارش‌ها، محصولات و مشتریان فروشگاه‌ دسترسی دارند تا با تحلیل و اطلاعات مناسب، کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

به مدت ۱۴ روز پس از تعریف فروشگاه، استفاده از تمام امکانات این محصول رایگان خواهد بود و پس از این مدت، برای هر سفارش به میزان یک درصد و تا سقف ۵ هزار تومان به عنوان کارمزد، از مبلغ سفارش‌ها کسر خواهد شد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا