بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

همکاری ویزا و استرایپ برای ارائه سرویس پرداخت آنی به کاربران

ویزا با همکاری استرایپ قصد دارد تا راهکار پرداخت آنی خودش را روی سرویس پرداخت استرایپ کانکت، فعال کند. استرایپ کانکت درواقع سرویس پرداختی جدید استرایپ است که به کاربران هر وب‌سایتی امکان پذیرش پرداخت با کارت‌های اعتباری را می‌دهد. به عبارت دیگر، هر کسی که در بازار آنلاین فروش انجام می‌دهد یا از سرویس یک فروشگاه آنلاین یا سیستم پرداخت صورت‌حساب استفاده می‌کند، می‌تواند پرداخت‌هایش را از طریق سرویس استرایپ انجام دهد.

ویزا دایرکت با این کار می‌خواهد امکان انجام پرداخت آنی برای مالکان کسب‌وکارها و همینطور مشتریان را با استفاده از کارت‌هایی که افراد در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، فراهم کند و پول‌های ارسال‌شده در عرض چند دقیقه در دست افراد خواهد بود.

همچنین بخوانید

همکاری ویزا و استرایپ برای فروشندگان تاییدشده‌ای که از قابلیت پرداخت آنی استرایپ استفاده می‌کنند، این امکان را به وجود می‌آورد تا پرداخت‌هایشان را به‌صورت آنی و روی کارت نقدی ویزا خودشان دریافت کنند.

کاروسل اولین جایی بود که از این سرویس استفاده کرد و اپلیکیشن تاکسی آنلاین راید هم از این سرویس برای پرداخت به رانندگانش استفاده می‌کند. اوایل سال ۲۰۱۸ استرایپ ۲۴۵ میلیون دلار جذب سرمایه انجام داد تا بتواند سرویس‌هایش را در بازارهای جدید بین‌المللی به‌ویژه در مناطق آسیای جنوب شرقی و هند، گسترش دهد.

منبع: The Paypers

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا