بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کیوسک‌بانک صادرات چیست و چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟

افزایش قابلیت‌ها و تنوع‌بخشی به خدمات قابل ارائه از طریق کیوسک‌بانک‌ها از جمله مواردی است که در سطح کشور عملیاتی شده‌است. در این راستا کیوسک‌بانک صادرات یکی از ابزارهای پذیرش کارت‌های بانکی است که قابلیت ارائه خدمات مالی غیر نقدی را دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات، هدف از ایجاد این کیوسک افزایش و سهولت دسترسی به خدمات بانکی، تسهیل در اطلاع‌رسانی و کاهش هزینه‌ها در ارائه خدمات متنوع به مشتریان در جهت جلب رضایت آنان است.

 

خدمات قابل ارائه این سرویس

کیوسک‌بانک مانند دستگاه خودپرداز، قابلیت ارائه خدمات بانکی به‌جز پرداخت وجه نقد را داراست. دارندگان کارت شتابی می‌توانند با استفاده از این دستگاه خدماتی مانند مانده‌گیری حساب، خلاصه صورتحساب، انتقال وجه، خرید شارژ اعتباری، خرید شارژمستقیم (TOPUP)، پرداخت قبض، عملیات رمز و خدمات بدون کارت شامل دریافت کد شبا و اعلام مفقودی کارت را انجام دهند.

همچنین این دستگاه قابلیت ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به مشتریان را نیز دارد. امکان صدور آنی کارت هدیه با طرح و رنگ دلخواه مشتری و تا سقف ۵ میلیون ریال از خدمات جدیدی است که به کیوسک‌بانک صادرات اضافه‌شده است.

بانک صادرات ایران که تاکنون بیش از صد دستگاه کیوسک‌بانک‌ را در شعب و مکان‌های تجاری راه‌اندازی کرده با نصب این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک، خدماتی نظیر فروش انواع شارژها، فروش بلیت‌های مختلف، عوارض سازمان‌ها، خدمات دفاتر و … را به این سرویس اضافه کرده است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا