اقتصاد کلان

پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

به پگزارش آرمان اقتصادی پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به شرح ذیل منتشر گردید

 

خداوند سبحان را شاکریم که به ما عنایت فرمود تا یکسال پرکار و تلاش را سپری کنیم و گامهایی در جهت اهداف بلند سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برداریم، بی شک فعالیتهای گسترده‌ای که در این زمینه صورت گرفته و موجب کسب توفیقات ارزشمند و بالندگی سازمان گردیده، در سایه همدلی و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران عزیز در بخشهای مختلف سازمان بوده است.اینجانب در آستانه شکفتن شکوفه‌های بهاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران محترم، آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر شما و خانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت از درگاه خداوند منان برای همگی مسئلت دارم.

همچنین بخوانید

عزیزان، در سال گذشته تصمیم گرفته شد با توجه به قوانین جدید ابلاغ شده که وظایف سنگینی برای سازمان در حوزه کالاهای قاچاق وضع کرده است، زیرساختهای منابع سازمان را در حد امکانات بودجۀ سال ۱۳۹۶ افزایش دهیم و آماده برای توسعه ای باشیم تا مشکلات ایجاد شده را تعدیل کرده و اثرات آن را بر فعالیت جاری سازمان کاهش دهیم و قطعاً حاصل این اقدامات، توانایی عوامل اجرایی را در خصوص تعیین تکلیف کالاهای قاچاق دو چندان خواهد کرد .

در سالی که گذشت سازمان با بهره مندی از توان و تخصص و تلاش شبانه روزی همه کارکنان ، موفق شد وظیفه خطیر خود را به عنوان بزرگترین برگزار کننده مزایده های الکترونیکی کشور به انجام برساند .

در ارائه خدمات به مشتریان نیز شاهد تحولاتی مثبت هم از جهت توسعه خدمات ارائه شده و هم از جهت نوآوری بوده ایم. توسعه سامانه مزایده الکترونیک، راه اندازی سامانه طرح های پلمپ الکترونیکی، سامانه نظارت تصویری انبارها بصورت متمرکز و اقدامات متعدد دیگر با موفقیت اجراشد و امید می رود با همت همکاران و یاری خداوند منان بتوانیم به ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیزمان قدم های موثر دیگری برداریم.

همکاران گرامی اکنون سازمان در طول بیش از دو دهه حضور خود در عرصه اقتصادی کشور ، نه تنها موجب تحولات انکارناپذیری در مقاطع مختلف مدیریتی در حوزه برگزاری مزایده گردیده ، بلکه زمینه ساز این شد تا مسئولین وظایف جدیدی را به سازمان واگذار نمایند که این خود مستلزم فعالیت بیشتر شما همکاران عزیز می باشد تا بودجه ۱۰۰ درصدی را که افزایش داده ایم محقق شود. مسلماً سعی و بی شک تلاش مدیران قبلی که پیش از ما و شما در این عرصه در ارتقای سازمان خدمت کرده اند در درگاه خداوند منان محجور است و باید از آنان نیز قدردانی شود.

همراهان عزیز سال ۱۳۹۶ را در حالی آغاز می کنیم که با توجه به وظایفی که به سازمان واگذار شده ، مصمم هستیم تا با اقتدار، شاهد تحکیم و توسعه در تمامی حوزه ها از جمله توسعه زیرساختهای قانونی، منابع مالی و انسانی ، زیر ساختهای عملیاتی و فناوری باشیم.

امید است در سال جدید با تلاش و پیگیری تمام همکاران شاهد به روز رسانی پرونده های سنواتی در تمام استانها باشیم و با ارتقاء سطح آموزش کارکنان و مدیران در جهت جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح ، در مسیر تقدیر پیشرفت و ارتقاء سازمانی حرکت نمائیم .

همکاران محترم
در پایان با تشکر و قدردانی از شما خواهران و برادران عزیزم که با تلاش خود باعث تثبیت جایگاه سازمان شده اید ، امیدوارم همچون سالهای گذشته با همدلی،اقتدار، تلاش دوچندان ، دلسوزی فراوان ، افزایش دانش ، رعایت انضباط هرچه بیشتر ، تکریم و مشتری مداری با روحیه جهادی و ایثارگری که در سرشت یک یک مردم انقلابی کشور نهفته است و بارها ثابت کرده اند هر وقت که لازم باشد مهیای ایثار و جهاد هستند در جهت توسعه اعتدالی سازمان بکارگیریم تا به سازمانی نوین در راستای راهبردهای تدوین شده و در قالب برنامه های عملیاتی مطلوب حرکت نماییم و مطمئن هستم همه شما عزیزان حداکثر توانایی خود را برای تحقق این هدف مقدس بکار خواهید گرفت.

بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن عید باستانی نوروز، از درگاه خداوند منان سال خوبی را برای تمامی همکاران امین ، خدمتگذار و زحمتکش سازمان و خانواده های گرامی آنان به ویژه خانواده های محترم شهدا و ایثارگران آرزومندم.

امین دلیــری
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۵

 

منبع: روابط عمومی سازمان اموال تملیکی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا