بانکبانک و بیمه

وام تا ۱۰ میلیارد ریالی در موسسه ملل


موسسه اعتباری ملل در حال تدوین برنامه و مذاکره با فروشگاه‌های بزرگ برای صدور کارت اعتباری مرابحه تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای حقوق‌بگیران است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)،  این موسسه اعتباری علاوه‌بر این خدمت که به زودی ارائه می‌شود، پنج فصل دیگر برای ارائه تسهیلات دارد. طرح آفاق موسسه اعتباری ملل، طرحی برای کارگاه‌های تولیدی و شرکت‌های بازرگانی برای سرمایه در گردش است. در این طرح تا ۱۰ میلیارد ریال با نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 در این طرح، تسهیلات در قبال افتتاح حساب روزشمار و کسب میانگین لازم به متقاضی ارائه می‌شود. متقاضیان دریافت تسهیلات از موسسه اعتباری ملل می‌توانند با استفاده از طرح افق برای خرید کالای ایرانی تا ۴۵ میلیون تومان برای افراد حقیقی و ۱۳۵ میلیون تومان برای افراد حقوقی، تسهیلات دریافت کنند. این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و اقساط ۴۸ ماه ارائه می‌شود. متقاضی نیز باید حساب بلندمدت به مبلغ دلخواه افتتاح کند و همان‌گونه که گفته شد حداکثر تسهیلات برای افراد حقیقی ۴۵ میلیون تومان است. در طرح دیگر موسسه اعتباری ملل، رفع احتیاجات ضروری متقاضیان هدف قرار داده شده است. در این طرح، تسهیلات برای همه گروه‌های جامعه در قبال ایجاد میانگین حساب تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این وام به‌صورت قرض‌الحسنه و مدت بازپرداخت نیز دو سال است. طبق مصوبه موسسه و با معرفی بانک مرکزی، تسهیلاتی به پرسنل ارتش پرداخت می‌شود. این تسهیلات نیز همان‌گونه که ذکر شد با معرفی بانک مرکزی به پرسنل ارتش ارائه می‌شود. همچنین موسسه اعتباری ملل در حال تدون برنامه و در عین حال مذاکره با فروشگاه‌های بزرگ است تا کارت اعتباری مرابحه به متقاضیان ارائه دهد. سقف اعتبار این کارت ۵۰ میلیون تومان است و برای حقوق‌بگیران طراحی شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا