صنعتصنعت، معدن، تجارت

زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه هفتمین دوره اتاق اصناف اعلام شد

زمان برگزاری انتخابات هیات ریییسه هفتمین دوره اتاق اصناف ایران تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در اجرای ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی نحوه بررسی صلاحیت و برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران، زمان برگزاری انتخابات تعیین و مقرر شد این انتخابات در ششمین روز از آذرماه در محل هتل بزرگ فردوسی برگزار شود.

بر این اساس از اعضای اجلاس اتاق اصناف ایران، کسانی که توسط هیات رییسه اتاق های اصناف شهرستان‌های کشور انتخاب و عضو شده‌اند می‌توانند برای شرکت در انتخابات و تعیین هیات رییسه هفتمین دوره اتاق اصناف ایران اقدام نمایند.

همچنین بخوانید

پیش از این جلسه بررسی صلاحیت متقاضیان عضویت در هیات رییسه با حضور نمایندگان وزارت کشور و دادگستری در محل دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور برگزار شد.

در این جلسه ، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط داوطلبان، بر اساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی نحوه بررسی صلاحیت و برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران،موضوع تبصره ۲ ماده ۴۳ قانون نظام صنفی ، مدارک و مستندات مربوط به هر یک از متقاضیان مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و صلاحیت ۲۴ نفر داوطلب عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف ایران احراز و مقرر شد هیات اجرایی انتخابات تشریفات قانونی برای برگزاری انتخابات را در چارچوب قانون به عمل آورد. بر این اساس از ۲۴ فرد تایید شده ، دو نفر انصراف خود را اعلام کردند به این ترتیب به پیوست اسامی ۲۲ داوطلب تایید شده اعلام شده است.

گفتنی است سیّد جواد احمدی، رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، ریاست هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه دوره هفتم اتاق اصناف ایران را عهده‌دار است.

 

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا