صنعتصنعت، معدن، تجارت

شهریار طاهرپور به عنوان سرپرست ایدرو معرفی شد

 

مراسم معارفه سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور مدیران ارشد وزارت صمت و ایدرو برگزار شد .

 

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، ‌در این مراسم ابتدا محسن صالحی نیا معاون وزیر و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به نمایندگی از وزیر صنعت ، معدن وتجارت ، هیات عامل و مدیران و کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از زحمات معظمی رئیس سابق هیات عامل ایدرو قدردانی کرد و گفت : با همدلی و تفاهم می توان اهداف و استراتژی سازمان را در حوزه های مختلف پیش برد .

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه ایدرو در توسعه و نوسازی صنایع کشور ، اولویت های وزیر صمت را توسعه و توجه بیش از پیش به مناطق کمتر توسعه یافته عنوان و تاکید کرد : ‌اشتعال زایی و توسعه صنایع در مناطق محروم می تواند توسعه متوازن کشور را بدنبال داشته باشد.

افشار فتح الهی هم افزایی و کار گروهی و بهره گیری از نیروی مجرب انسانی در مجموعه وزارت صمت و سازمان گسترش را در به ثمر رسیدن سیاست های کلان کشور موثر توصیف کرد .

شهریار طاهر پور سرپرست ایدرو هم در سخنان کوتاهی با تشکر از زحمات و تلاش های دکتر معظمی در طول تصدی مسئولیت رئیس هیات عاملی ایدرو گفت : با تدبیر و استفاده از فرصت های به وجود آمده و با توانمند سازی و انعطاف بیش از پیش باید مسائل و مشکلات پیشرو را حل کرد.

در این مراسم همچنین مقیمی معاون امور صنایع وزارت صمت , عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی ودارایی ، علیخانی رییس کل مرکز حراست و برازجانی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت حضور داشتند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا