بانکبانک و بیمه

هر ایرانی چقدر یارانه گرفت؟


نود و سومین مرحله یارانه شب گذشته واریز شد و با احتساب این مرحله، تاکنون هر مشمول ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه از ابتدای طرح دریافت کرده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، نود و سومین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز  گذشته به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه ۱۳۸۹ تاکنون به مردم پرداخت می‌شود. دولت ماهانه ۳۴ هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎کند که با واریز یارانه آبان ماه، هر یک از مشمولان دریافت یارانه از ابتدای طرح هدفمندی تاکنون ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت کرده است.
همچنین طبق تبصره ۱۴ قانون بودجه امسال برقراری یارانه متولدان سال ۹۷ در وهله اول باید به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌رسید که پس از گذشته ۷ ماه از شب گذشته این موضوع نهایی و یارانه این مشمولان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. در این مرحله یارانه ۸۲۵ هزار نوزاد متولد شده در سال ۹۷ که همان مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است به حساب سرپرستان خانوار آنها واریز شد و از این پس به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به نوشته ایبنا، به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندی تاکنون ۳۳۸ هزار میلیارد تومان به ۷ میلیارد و ۱۷۸ هزار نفر یارانه پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا