خودروصنعت، معدن، تجارت

تحویل ۱۲هزار خودروی خانواده رنو تا پایان امسال

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تا پایان این هفته، به ۱۲ هزار نفر از ۴۸ هزار خریدار خودروهای خانواده رنو اطلاع می‌دهیم که مشمول دریافت این خودروها تا پایان سال می‌شوند و برای مابقی خریداران پیشنهادهایی داریم که اعلام می‌کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس، محمدعلی قادری معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه خودروسازی با توجه به تعهداتی که به خریداران خود دارد از هفته گذشته اقداماتی را برای تحویل خودروهای رنو آغاز کرده است.

همچنین بخوانید

وی بیان داشت: از هفته گذشته تاکنون نزدیک به ۱۲۰ خودرو از خانواده رنو فاکتور شده که شامل ۴۰ دستگاه ساندرو، ۴۰ دستگاه استپ وی و حدود ۴۰ دستگاه تندر پلاس بوده است.

* ۳۴۰۰ دعوت‌نامه برای مشتریان خانواده ارسال شده است

قادری با بیان اینکه تا پایان سال ۱۲ هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو را به مشتریان تحویل خواهیم داد، گفت: برای حدود ۳۴۰۰ نفر از متقاضیان خرید خودرو از خانواده رنو دعوت‌نامه ارسال شده و این مشتریان تکمیل وجه کرده‌اند که برحسب برآوردهای انجام شده خودرو‌های این افراد تا ۲ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین تا پایان این هفته به ۸ هزار و ۵۰۰ مشتری دیگر اطلاع خواهیم داد که خودرو خود را از سایپا تحویل خواهند گرفت.

* تحویل ۱۲ هزار خودرو خانواده رنو تا پایان سال

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: برنامه این گروه خودروسازی تحویل این ۱۲ هزار خودروی رنو تا پایان سال جاری است و در بدبینانه‌ترین حالت اطمینان داریم که تعداد ۱۲ هزار خودرو گروه رنو شامل پارس تندر، استپ وی و ساندرو را تا پایان سال جاری تحویل می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که این گروه خودروسازی چه تعداد تعهد برای تحویل خودرو خانواده رنو به مشتریان دارد گفت: ۴۸ هزار تعهد داریم و باید ۴۸ هزار خودرو گروه رنو را به مشتریان تحویل دهیم.

قادری در پاسخ به این سوال که برای ۳۶ هزار نفری دیگر چه برنامه‌ای دارید و این ۱۲ هزار نفر چگونه انتخاب شده‌اند، گفت: با توجه به شرایط و خروج رنو از ایران ما در حال حاضر توان تحویل ۱۲ هزار خودرو گروه رنو را به مشتریان داریم.

وی افزود: بنابراین با توجه به محدودیت در پاسخ‌گویی به تعهداتمان در قبال مشتریان با غربالگری ۱۲ هزار نفر انتخاب برای تحویل خودرو رنو انتخاب شدند.

قادری گفت: براین اساس مشتریانی که در یک سال گذشته خودرو خانواده رنو را از این خودروسازی تحویل گرفته‌اند و دوباره اقدام به ثبت نام کرده‌اند را از اولویت تخصیص خودرو خارج کرده‌ایم.

وی همچنین بیان داشت: حتی ممکن است در بین این مشتریان افرادی باشند که تکمیل وجه انجام داده  باشند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان ایکه سعی کرده‌ایم در این غربالگری مصرف‌کنندگان واقعی و نهایی را پیدا کنیم، گفت: بنابراین کسانی  که چند درخواست برای خرید خودروهای خانواده رنو را داشته‌اند از اولویت تخصیص خارج شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خریدهای سبدی از اولویت تخصیص خارج شده است، بیان داشت: تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری به  تمام ۱۲ هزار نفری که قرار است خودرو رنو تحویل بگیرند اطلاع رسانی می‌شود.

*برای پاسخگویی به ۳۶ هزار تعهد دیگر برنامه داریم

قادری در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای ۳۶ هزار نفر باقیمانده دارید، گفت: بهرحال برای این مشتریان هم پیشنهاداتی داریم که امیدوارم که ظرف دو تا سه هفته آینده را اعلام می‌کنیم.

وی بیان داشت: ضمن اینکه سود تاخیر این مشتریان محاسبه و پرداخت می‌شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا