بانکبانک و بیمه

نماهنگ«آوای ایران» تمبر نشان شد


نماهنگ «آوای ایران» با حضور حسین خواجه امیری( ایرج)، سالار عقیلی و برخی چهره‌های فرهنگی در محل “نگارستان شهر” بوستان گفتگو تهران رونمایی و از تمبر ویژه این آیین نیز پرده‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، مشارکت و حمایت از تولید این نماهنگ که حاوی مضامینی در بزرگداشت  فرهنگ و هنر سرزمین پهناور ایران است، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این بانک صورت گرفته  و مورد استقبال فراوان علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نماهنگ که با مشارکت بانک صادرات ایران، آهنگسازی و تنظیم مهیار فیروزبخت و بابک زرین و اشعاری از زنده‌یاد افشین یدالهی و بامداد جویباری و اجرای ارکستر آوای ایران تهیه شده، کاری ماندگار و جذاب از همنوایی حسین خواجه امیری، خواننده محبوب و مردمی موسیقی کشور و سالار عقیلی خواننده ارکستر سمفونیک تهران است که در مایه اصفهان اجرا شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران در مراسم رونمایی از « آوای ایران»:
«در خدمت مردم» بودن فقط ناشی از کار اقتصادی نیست
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در آیین رونمایی از نماهنگ «آوای ایران» گفت: امروز همکاری دو هنرمند بزرگ کشور موجب شده تا پیوندی نوستالژیک بین دو تا سه نسل از مردم ایران برقرار شود و حاصل این همکاری  منجر به خلق اثری ماندگار برای حال و آینده شده است.
امیر لعلی افزود: شعار بانک صادرات ایران «در خدمت مردم » بودن است. درست است که وظیفه انجام یک کار اقتصادی و پولی را دارد، اما در کنار آن یک رسالت اجتماعی نیز داریم که در خدمت فرهنگ و موضوعات اجتماعی بودن است و مشارکت بانک صادرات ایران در این کار نیز از همین نگاه سرچشمه گرفته است. 
وی اظهار امیدواری کرد اثر تولیدشده بتواند مورد توجه همه مشتاقان هنر اصیل ایرانی قرار گیرد و برای نسل‌های آینده  نیز خاطره خوبی را تداعی کند.
بانک صادرات ایران با ۶٧ سال حضور در کنار مردم، امروز در قامت حامی هنر، مسئولیت‌های اجتماعی خود را در دستور کار قرار داده است.

 
​حسین خواجه امیری(ایرج) در مراسم رونمایی از «آوای ایران»:
مکتب اصلی آواز ایران، مکتب اصفهان است
حسین خواجه امیری (ایرج) در آیین رونمایی از اثر مشترک خود با سالار عقیلی به نام «آوای ایران»، تمام قد از مکتب آواز اصفهان دفاع کرد. 
در این مراسم استاد حسین خواجه امیری با بیان اینکه پیرو سبک آواز استاد تاج اصفهانی بوده، مکتب آوازی اصفهان را به عنوان مکتب اصلی آواز ایران قلمداد کرد و گفت: اعتقاد مهم استادان این سبک این است که شعر نباید فدای آواز شود بلکه باید خوب ادا شود.
وی که در میان استقبال حاضران با فروتنی از تلاش خود در راه اعتلای هنر اصیل ایرانی سخن میگفت، از زحمات بانک صادرات ایران در مشارکت تولید این اثر تقدیر کرد.
نماهنگ «آوای ایران» با حضور حسین خواجه امیری( ایرج)، سالار عقیلی و برخی چهره‌های فرهنگی در محل نگارستان شهر بوستان گفتگو تهران رونمایی و تمبر ویژه  این آیین  نیز پرده‌برداری شد.
 
سالار عقیلی، خواننده ارکستر سمفونیک تهران در تجلیل از حمایت بانک صادرات ایران:
هنر همیشه نیاز به حامی دارد و بدون متولی و حامی انجام هیچ‌کاری ممکن نیست
خواننده محبوب کشورمان در مراسم رونمایی از نماهنگ «آوای ایران»، خواستار حمایت از تولیدات هنری فاخر شد.
در این مراسم، سالار عقیلی با بیان اینکه انگیزه اصلی برای تولید نماهنگ «آوای ایران»  و همنوایی با استاد حسین خواجه‌امیری(ایرج) در این اثر، احترام به یک پیشکسوت و استاد بی‌بدیل موسیقی ایران بوده است، تاکید کرد: هنرمندان پیشکسوت گنجینه‌های هنری  مملکت ما هستند و باید همواره در خاطره مردم باقی بمانند.
وی گفت: باید از این گنجینه‌ها پاسداری و میراث‌داری شود و پیوند این بزرگان و عزیزان با نسل جدید از طریق سایر هنرمندان صورت گیرد. وظیفه خودم دانستم که به غیر از علاقه شخصی نسبت به آثار ایشان، ادای احترام و دین نسبت به ایشان کرده باشم.
وی  همچنین با تقدیر از حمایت بانک صادرات ایران برای تولید این اثر افزود: بانک صادرات ایران در حمایت از این اثر بسیار خوب ظاهر شده و حمایت لازم را به عمل آورده است. امیدوارم این همکاری با تمامی ارگان‌ها به خصوص بانک صادرات ایران ادامه یابد، چرا که هنر همیشه نیاز به حامی دارد و بدون متولی و حامی انجام هیچ‌کاری ممکن نیست. 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا