بورسبورس کالا

عرضه ۴۷ هزار تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه میزبان عرضه ۴۷ هزار و ۹۷۲ تن مواد پلیمری است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  یک هزار و ۵۰۰ تن گوگردگرانوله و ۵ هزار تن وکیوم باتوم نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۵ هزار و ۷۶۴ تن سبد میلگرد، ۴ هزار تن شمش بلوم و ۱۰۰ تن مس کاتد در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار تن قیر و ۹۰ تن عایق رطوبتی است.

براساس این گزارش، ۲۷ هزار و ۸۹۰ تن گندم خوراکی و دوروم و ۱۳ کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه میزبان دادوستد ۱۲ هزار و ۳۸۵ تن مواد پلیمری بود.طی این روز و در تالار مذکور یک هزار و ۴۶۹ تن قیر، ۸۷۵ تن وکیوم باتوم و ۱۵۰ تن آرگون معامله شد.

۴ هزار و ۸۸۴ تن سبد میلگرد، ۱۴۰ تن سولفورمولیبدن، یک هزار تن سیمان تیپ یک، ۱۰ هزار تن شمش بلوم و ۹۰ تن مس مفتول نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید. ۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۸ هزارتن گندم خوراکی و ۲۱۵ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا