بانکبانک و بیمه

امنیت غذایی، محصول اقدامات بانک‌ها


روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جمع روسای شعب این بانک در استان آذربایجان غربی، امنیت غذایی کشور در شرایط دشوار کنونی با وجود تحریم های ناعادلانه دشمنان را، محصول تلاش ها و اقدامات شبکه بانکی از جمله بانک کشاورزی در حمایت از تولید مواد غذایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، در این نشست که روز دوشنبه ۲۸ ابان همزمان با سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به این استان برگزار شد، خدارحمی ضمن بیان مطالب فوق تاکید کرد: تحریم های ایجاد شده قطعا نخواهند توانست اهداف و نیات شوم دشمنان را برآورده کنند چراکه این کشور بسیار قدرتمند و استوار است و این گونه اقدامات بیگانگان، قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

وی افزود: بحمدالله التزام کارکنان بانک کشاورزی به خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان، قدردانی مردم و مسئولان را در پی داشته و این موفقیت موجب افتخار و مباهات است.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت ایجاد انگیزه و جلب خشنودی کارکنان شاغل و بازنشسته تاکید کرد و اظهار داشت:  هیچ رضایتی بالاتر از این نیست که لبخند را بر لبان همکاران شاغل و بازنشسته ببینیم .
وی همچنین حضور مشاهیر بزرگ ادبی چون سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار را از افتخارات بانک کشاورزی اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، ارائه گزارش عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی توسط  بهنام شهدی مدیر استان و نیز جلسه پرسش و پاسخ ، از دیگر بخش های نشست روسای شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی بود که با حضور مدیرعامل این بانک به اجرا درآمد.
شایان ذکر است روح اله خدارحمی در جریان این سفر به استان آذربایجان غربی، علاوه بر حضور در همایش روسای شعب و بازدید از شعب این بانک در سطح شهر ارومیه، با مسولان کارخانه قند ارومیه و مدیر مرکز جراحی آفتاب، دیدار و در جلسه توسعه و برگزیدگان  استان نیز شرکت کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا