انرژی

اگر پولی وارد شرکت شود، مطالبات سازندگان را می‌پردازیم

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در خصوص پرداخت مطالبات سازندگان از این شرکت گفت: اگر پولی وارد شرکت شود به دنبال آن هستیم که حق هیچ کدام از بخشهایی که از شرکت ملی حفاری ایران طلب دارند، ضایع نشود.

به گزارش آرمان اقتصادی، سید عبدالله موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال پرداخت همه مطالبات نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران و همچنین مطالبات تامین کنندگان تجهیزات و سازندگان این تجهیزات هستیم.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در بحث پرداختها به نیروی انسانی شرکت انجام گرفته، اما در برخی از مواقع نیز مشکلاتی وجود داشته که پیگیر حل آنها هستیم.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه نیروی انسانی در شرکت ملی حفاری ایران مهترین اصل است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مطالبات نیروی انسانی شرکت را به روز پرداخت کنیم. امروزه با توجه به فشار اقتصادی که بر مردم وارد می شود، انصاف نیست که حقوق نیروی انسانی را با تاخیر به آنها پرداخت کنیم.

موسوی در خصوص پرداخت مطالبات به سازندگان قطعات عنوان کرد: مکمل پرداخت مطالبات نیروی انسانی، پرداخت مطالبات سازندگان تجهیزات و قطعات برای شرکت است. سازندگان قطعات و تجهیزات، تامین کنندگان نیاز شرکت ملی حفاری هستند و در این زمینه به دنبال پرداخت مطالبات آنها نیز هستیم.

وی ادامه داد: همکاران ما در گذشته پیگیری هایی در این زمینه انجام داده بودند و اکنون ما نیز پیگیر این مساله هستیم تا بتوانیم مطالبات سازندگان را به آنها پرداخت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: پیمانکاران اجرایی، نیروی انسانی و تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز شرکت، مطالباتی از ما دارند که در حالی پیگیری برای پرداخت این مطالبات هستیم. اگر پولی وارد شرکت شود به دنبال آن هستیم تا حق هیچ کدام از بخش هایی که از شرکت طلب دارند، ضایع نشود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا