خودروصنعت، معدن، تجارت

ایران خودرو قیمت پژو۲۰۶ را افزایش داد

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی بهای رسمی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را افزایش داده و از این پس مشتریان باید این خودروی اقتصادی را با قیمت جدید کارخانه خریداری کنند.

 

به گزارش آرمان اقتصادی، طبق جدیدترین دعوتنامه های صادر شده از جانب ایران خودرو، بهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به صورت رسمی ۵۷ میلیون تومان اعلام شده و باید مشتریان بر مبنای این عدد تکمیل وجه های خود را انجام دهند. پیش از این قیمت این خودرو ۳۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان بود و حال می بینیم که افزایش قیمت بیش از ۲۰ میلیون تومان برای ۲۰۶ تیپ ۲ اتفاق افتاده است.

همچنین بخوانید

پیش از این اتفاق شاهد بودیم که ایران خودرو بر خلاف تصور عموم، بهای رسمی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و حال گویا موج افزایش قیمت ها به خودروهای ارزانتر این شرکت هم رسیده است. با اعلام قیمت ۵۷ میلیون تومانی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، مشخص است که در آینده ی نزدیک بهای کارخانه ای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بیش از ۶۵ میلیون تومان خواهد بود. همچنین پژو ۲۰۷i دنده ای و اتوماتیک و از طرفی پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز به همین میزان در هفته های جاری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

با یک حساب و کتاب ساده می توان پی برد که ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمتی بیش از ۵۷ درصد را اتخاذ کرده و احتمال دارد که این ضریب برای قیمت جدید سایر محصولات هم لحاظ گردد.

خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۶/۲۸۰/۰۰۰ ۵۷/۰۰۰/۰۰۰

 

منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا