خودروصنعت، معدن، تجارت

عکس های لو رفته از نیسان مورانو ۲۰۱۹

نیسان مورانو با چهره‌ای جدید و ارتقاء یافته در راه است. این تصاویر جدیدترین عکس‌های به دست آمده از نوع استتار شده مورانو پس از ماه مارس گذشته است.   احتمالا نمای جلوی این خودرو بیشتر از دیگر نواحی تغییر کرده و بیش از مدل‌های قبلی نمای تند و تیزی از خود نشان می‌دهد. جلو پنجره V شکل این خودرو هنوز شکل و شمایل خود را حفظ کرده، اما محیط پیرامونی آن تحول یافته و به همین دلیل  تفاوت نمای روبه‌رویی محسوس‌ به نظر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران،  در جلوی خودرو نیز  شاهد استفاده از چراغ‌های روزتاب  LED هستیم. شاید محسوس‌ترین تغییر سپر ایجاد یک طراحی عمودی در بخش مرکزی آن باشد و ما تفاوت دیگری روی سپر خودرو نسبت به مدل‌های کنونی نمی‌بینیم. چراغ‌های جلو نیز با مدل روزتاب LED ارائه می‌شوند.

910956_705

همچنین بخوانید

در این بخش انتهایی خودرو چراغ‌ها متفاوت ظاهر شده‌اند و استفاده از ساختاری متفاوت در این بخش غیر قابل انکار است.

مسلما در فضای درونی خودرو نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. با وجود آنکه هنوز تصویری از کابین این خودرو در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود در خودروی ۲۰۱۸ شاهد کنسول مرکزی متفاوت و صفحه نمایش ۸ اینچی باشیم.

910957_144

از طرفی کمپانی سارنده تمامی مورانوهای پایه استاندارد را به ترمز اضطراری خودکار، سامانه هشدار برخورد از جلو مجهز کرده است. سیستم هشدار دهنده نقاط کور و حرکت روبه عقب ترافیکی در تریم SV و کنترل کروز هوشمند در مدل‌های برجسته  SL و SV دیده می‌شوند.

910958_429

مورانوهای کنونی  با موتور  ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر و گشتاوری    ۳۲۵ نیوتون متری  توانی حدود ۲۶۰ اسب بخار ارائه می‌کنند. اما براساس شایعات مدل‌های جدید ۲۰۱۹  از موتورهای ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برند که با گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر ۲۴۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند.

910959_615

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا