بانکبانک و بیمه

توزیع ۱۸ هزار بن کارت خرید کتاب از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از توزیع ۱۸ هزار بن کارت خرید کتاب از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی اصفهان خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش  ایبِنا به نقل از روابط عمومی، مهدی اکرمی با اعلام این خبر گفت: هفتمین نمایشگاه کتاب استانی در سالجاری در شهر اصفهان با حضور ۴٨١ ناشر از سراسر کشور و با ارائه ٩۶ هزار و ۴٢٣ عنوان کتاب در ۴ سالن و تعداد ٣۶٠ غرفه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: استقبال خوبی از این نمایشگاه از سوی جوانان استان صورت گفته است و درهمین راستا تا ۱۵ آبان ماه (روزپایانی نمایشگاه) ارایه بن کارت به واجدان شرایط ادامه خواهد داشت.

اکرمی با تاکید بر اینکه ارایه بن کارت به اهالی کتاب و کتابخوانی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه خدمات کامل بانکی شامل واریز و برداشت نقدی، افتتاح حساب و همچنین خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه می‌شود.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به اینکه کمک به رشد شاخص های فرهنگی از اصلی‌ترین اولویت‌های این بانک طی سال های اخیر بوده است، گفت: معتقدیم برگزاری نمایشگاه های کتاب در مراکز استان ها از مهمترین اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی محسوب می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا