ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تامین ارتباطات لازم برای ثبت نام انتخابات شوراها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تامین کامل زیرساخت های مورد نیاز در جریان فرایند انتخابات پیش رو در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه با وجود آنکه قبل از آغاز سال نو پیش ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا شروع شده بود، تاکنون هیچگونه قطعی و اختلال در تامین زیرساخت های ارتباطی این حوزه در هیچ نقطه‌ای از کشور نداشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود واعظی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – با اشاره به تامین زیرساخت های مورد نیاز ارتباطی برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شهر و روستا، گفت: ثبت نام‌ها از طریق بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت در حال انجام است، تمام نیازمندی‌های لازم توسط همکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است و بخش‌های مختلف وزارت برای تامین این نیازمندی ها هم اکنون در سه شیفت در حال خدمات و پشتیبانی‌های لازم هستند.
وی افزود: ثبت نام رسمی از کاندیداها از روز ۳۰ اسفند شروع شده و تا هفت فروردین ادامه دارد ولی پیش ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا از چند هفته قبل از آغاز سال جدید شروع شده بود که از همان زمان زیرساخت های مورد نیاز زیربار قرار گرفتند و تا الان کل نیازمندی ها تامین شده است.
بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور همچنین از همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کشور در فرایند انتخابات پیش رو از چند ماه پیش خبر داد و تصریح کرد: همکاری وزارت ارتباطات و وزارت کشور چند ماهی است که از طریق کمیته فنی با حضور تمام نمایندگان اپراتورهای ارتباطی شروع شده و در حال حاضر بخشی از امکانات ارتباطی در اختیار بخش ثبت نام کاندیداهاست که این همکاری بعد اخذ رای و اعلام نتایج ادامه دارد.
واعظی خاطر نشان کرد: هم اکنون با فراهم آوردن زیرساخت های مختلف، خدمات متنوع ارتباطی در جریان فرایند ثبت نام، تایید صلاحیت، اخذ رای و اعلام نتایج ارایه می شود و سرویس‌های مختلف ارتباطی در اختیار این فرایندها قرار گرفته‌اند.

واعظی افزود: طی ایام نوروز با پیش‌بینی‌های انجام شده در شهر های زیارتی و پر مسافر اختلال جدی در ارتباطات وجود نداشت و مردم عزیز به راحتی توانستند تماس‌ها و پیامک‌های خود را ارسال کنند.

همچنین بخوانید

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا