بانک و بیمهطلا و ارز

به دستور بانک مرکزی؛ مهم‌ترین پاتوق دلالان ارز جمع شد

به دستور بانک مرکزی و با همکاری نیروی انتظامی، محدوده مقابل پاساژ افشار که محل تجمع دلال های ارزی است، با حصارهایی پوشانده شده که اجازه حضور دلال ها را در این محل نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، بازار ارز که همواره از اهمیت خاصی برخوردار است با سیاست های جدید بانک مرکزی شاهد تغییرات جدی و البته اصولی است. روز گذشته بنری در مقابل صرافی ملی در خیابان فردوسی نصب شد با عنوان هشدار برای "برخورد جدی با اخلال گران نظام ارزی"؛ این بنر از سوی دادستانی، نیروی انتظامی و بانک مرکزی نصب شده است.

5096444

در این بنر آمده است:

به منظور صیانت از منافع ملی، حسب الامر مراجع ذیصلاح، طرح برخورد جدی با اخلال گران نظام ارزی کشور در دستور کار قرار گرفته است؛ از این رو براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انجام هرگونه خرید، فروش و حواله ارز در خارج از سیستم بانکی و صرافی های مجاز بانک مرکزی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با مرتکبین برابر قانون رفتار خواهد شد.

این بنر صبح امروز مقابل پاساژ افشار نیز نصب شده است با این تفاوت که محدوده مقابل این پاساژ در ابتدای خیابان منوچهری که پاتوق اصلی دلال های ارزی است، با حصارهایی از سوی نیروی انتظامی پوشانده شده که اجازه نمی دهد دلال ها حتی در این محدوده بایستند.

5096442

بنابراین با سیاست جدید بانک مرکزی، معامله و حواله ارز خارج از بانک و صرافی‌های مجاز ممنوع اعلام شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا