صنعت، معدن، تجارت

کالاهای ایرانی قابل رقابت با تولیدات جهانی

 

مدیر عامل شرکت لوله و پروفیل امید البرز گفت: عمده کالاهای ایرانی با کیفیت و همچنین قابل رقابت در سطح بازارهای جهانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمد رستمی در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: دولت باید بسترها را به نحوی فراهم کند که کالاهای ایرانی درخشش بیشتری در بازارهای صادراتی دنیا داشته باشند.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: طبق معمول توسعه صادرات در بحث ایجاداشتغال، رشد اقتصادی، ارزآوری و پویایی تولید، کاهش نرخ بیکاری و بسیاری موارد دیگر در کشور نقش آفرین است.

مدیر عامل شرکت لوله و پروفیل امید البرز گفت: تنها روزنه برای تولیدکنندگان داخلی در شرایط رکود اقتصادی بازارهای صادراتی است از اینرو ضرورت ایجاب می کند با توجه به اهمیت موضوع موانع و چالش ها از مسیر توسعه صادرات برداشته شود.

وی در ادامه ضمن معرفی شرکت لوله پروفیل امید البرز افزود: این کارخانه ۱۳ سال قبل در کشور تاسیس و هم اکنون با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته تولیدی و برخورداری از کادر متخصص ومجرب روزانه ۲۰۰ تن لوله و پروفیل تولید می کند که ۵۰ درصد این محصول به مقصد عراق، افغانستان، ترکمنستان و قطر صادرات می شود.

رستمی بیان داشت: این گروه صنعتی با درک نیازهای حال و آینده مصرف کنندگان و پیروی از آرمان های خود مبتنی بر اشتغال زایی، حفظ کیفیت و افزایش تنوع تولیدات در حال فعالیت است.

وی گفت: محصولات تولیدی این شرکت کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف از قبیل صنایع بسته بندی، ساختمانی، خانگی و غیره دارد.

مدیر عامل شرکت لوله و پروفیل امید البرز افزود: فعالیت شرکت مزبور بر پایه مشتری مداری و منطبق بر خواسته های سازمان ملی استاندارد ایران و سیستم مدیریت کیفیت (ایزو) بنا گذاشته شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ نفر در شرکت امید البرز مشغول به کار هستند، یادآورشد: این شرکت لوله و پروفیل در اندازه های یک تا چهار اینچی تولید و به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه می کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا